kolmapäev, 1. juuni 2016

Terje juures maniküürimas



    Mida roosam kleit-seda vanem eit. Ah? Ma vabandan, tänasel Lastekaitsepäeval ja Kleidikandmispäeval tegelesin mina (või pigem Terje) hoopis naiste lille löömisega, ega ju ainult kleit naisest naist tee, ikka mink, meik või mis iganes lisab vürtsi ja paneb naist ennast naisemana tundma. Arvate, et need on geelküüned? Heh, petukaup!

  Ütlen ausalt, geelküüsi ei ole ma endale igatsenud, aga need siin on ikka minu enda küüned, geellakitud enda küüned. Miks geellakitud? Sellepärast, et olen päeva jooksul palju kättpidi vees ja ma ei viitsi lihtsalt iga päev uut lakki küüntele panna. Geellakk aga püsib 3-5 nädalat ja mure on sellega nagu peoga pühitud. Õnneks on mul olemas Terje, just sama Terje kes ka mõne päeva eest mu jalagadele pediküüri tegi. Kellel soovi ennast lille lüüa, pediküürida ja maniküürida, võtku minuga ühenust ja ma annan info Terjele edasi. Mina igatahes olen rahul. Ikkagi elu esimesed geellakitud küüned! Väikese lillekese lasin ka pöidlaküüntele panna, no nii, kirsiks tordile. Olen edaspidigi nõus olema katsejäneseks, sest erinevused ja uued katsed vaid rikastavad. Geellakitud küünte hind 15 eurot!
nüüd pöidlaküüt ehk õnnestub paremini ;)

  Ahjaa, mõtteis kandisin kleiti ka õhtul, mitte ainult hommikul.

Lastele mõtlesin päeva jooksul korduvalt, soovin praegugi neile mõtteis ainult head!

1. juuni. 2016.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar