kolmapäev, 13. november 2019

Ta tuli ...

foto: https://gaiakallistus.wordpress.com/2017/08/29/kes-on-peaingel-miikael-ja-metatron/


  TA TULI ...

Ta tuli
tuli ja puudutas
sametiste pihkudega
mu unehabrast õlga
silus silmi
embas sundasendist
kanget kaela
ümises
lalises
ja laulis
nagu väike laps
all vihmapiiskadest nõretava
mängumaa
sirmi

Ta tuli
tuli kui kevadine tuuleiil
malbe ja ootamatu
sasis mu
sagris juukseid
nõelus kinni
vermeis südamehaavad
hõljus
võbeles
ja virvendas
peal öödest
õhetava taevamaa

aga mina jäin
jäin endaks
ainulaadseks mateeriaks
käega katsutavaks
silmaga nähtavaks
tuultega tallatavaks
all pilvepiiri
kui Tema langes ...

vahel ma tunnen
kuidas Ta tuleb
võtab mind füüsiliselt
enda embusse
hellitab
armatseb
armastab
ning läheb
nagu poleks Teda
kunagi olemas olnudki ...
nagu oleks ma Ta enda jaoks
välja mõelnud ...

13. november. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar