pühapäev, 17. november 2019

LÄTSULE - Margit Peterson


  7. novembril ilmus minu poolt kirjutatud lasteraamat "LÄTSULE," mille ma eile õhtul läbi lugesin, nagu ikka. Eks oma raamatuid loeb vast iga autor natuke teise pilguga. Mina näiteks otsin vigu, kuigi neid leides pole see just meeldiv kogemus. Aga ma ei leidnud neid, ausõna!

 Tegu on siis luuleramatuga, minu 9. luuleraamatuga aga esimesega, mis on kirjutatud lastele. See on mõeldud väiksematele lastele lugemiseks ning ka algklasside õpilastele. Muidugi võivad lugeda ka vanemad lapsed, ka täiskasvanud. Keelatud ei ole. :)

 Luuleraamat "LÄTSULE" koosneb 24 luuletusest, mille kõrval on imekaunid illustratsioonid, taas Jana Valge käeläbi sündinud. Olen nendega 100% rahul. Aitäh, Jana!
 Raamatu on toimetanud hea Irene Õmblus, kellega meil koostöö sujub väga hästi. Ta on toimetanud ka mu lasteraamatu "MIA LOOD" ning ka mu järgmise raamatu, mis peaks või on juba trükki läinud. Hea on teha koostööd inimestega, kes oskavad minu soove nii hästi täita. Aitäh!
 Ja väga rahule jään ma ka Vallo Hallikuga, kes on selle raamatu kujundanud ja küljendanud. Aitäh!

 Kõigi kolmega meie koostöö jätkub. Juba jätkub!

 Kui soovid seda raamatut osta siis soovi kohe, palju neid minu käest osta ei saa! Käest-kätte müün 8 euroga ja posti panen 9.45 eest. Minu kontonr: EE381010902003166000 Margit Peterson. Selgituseks kirjuta LÄTS. Aitäh!

 See raamat sobib väga hästi lastele jõulukingituseks, seega soovijad - kiirustage!

Nüüd aga üks luuletus ikka ka:

MINU EMME

Emmel peas on punupatsid,
silmad taevakarva hallid,
Istub kiigel kaksiratsi ...
Ta on mulle kõige kallim.

Hommikuti keedab putru,
päeval magustoitu teeb.
Kui ma nutan, tuleb ruttu,
pühib ära silmavee.

Kui mul tõustes tuju paha,
kooli minna pole tahtmist,
annab mulle taskuraha,
kohukese kapisahtlist.

Iialgi ta pole tõre,
isegi kui pättust teen ...
Emme on mul tõesti tore,
kõige armsam ilma sees!

PS. Raamatus on luuletused trükitähtedes!

Rahva Raamatu lehelt:
Raamat

LÄTSULE

 11 Google +0  0 Share0
Raamatus on luuletused lastest ja lastele. On vannirõõmud ja -mured. On linnud, loomad ja mänguasjad. Isegi hoiatuse on autor osanud ühe luuletuse sisse kirjutada. Vahva lugemine nii suurtele kui väikestele.
ISBN 9789949685233
Ilmumisaasta 2019
Keel eestikeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 32 lk
Mõõt 210x148x2 (mm)
Illustreerija(d) JANA VALGE
Lisamise aeg:
 
 
10.34 €
Kaupluses püsikliendile: 9.82 €
Kaupluses: 10.34 €
Kaup kätte: Kiirtellimusega: homme, 18.11



17. november. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar