laupäev, 16. november 2019

Tagasi lapsepõlves

foto: https://et.wikipedia.org/wiki/Lendav_vaip#/media/Fail:Vasnetsov_samolet.jpg

               TAGASI LAPSEPÕLVES

all taevast vihisev
pärituul kätkeb endas
sõnumit aegade algusest
minu aegade algusest
lapsepõlvest

viib tagasi traktori poolt
rööpaisse sõidetud
müstilistele metsaradadele
mille veeri palistab
umbekasvanud padrik
ürgne ja kõnekas

seisan jändrikust
männipuu kõrval
ja hingan endasse
saastamata osooni
läbipaistvat ja uinutavat
nagu memme viisistatud
unelaulu -
täis armastusehelinat
ja aegade taaka

ja siis ta jõuab kohale
see lendlev Pärsia päritolu
vaibake
pehme ja kohev
udusulekergune
sellel on ruumi mulle
sellel on ruumi kõigile
kogu universumile

pärituul tõstab meid õega
taevalaotusse
ja meil ei ole hirmu
meil ei ole kõrgusefoobiat
meis on puudade viisi õnnistust
meis on kilomeetrite viisi õndsust
ja armastust

me ei karda alla kukkuda
sest me oleme teel
oleme teel tõotatud maale
vanavanematemaale
vaarvanematemaale
me oleme teel oma koju
juurte juurde
ja seal ei ole pimedust
seal paistab ka öösiti päike
laiuvad lopsakad lilleväljad
täis armastuse- ja õnneõisi

all taevast vihiseb tuul
pärituul kätkeb endas
sõnumit aegade algusest
minu aegade algusest
lapsepõlvest
ma olen seal taas
olen tagasi minevikus
ilma milleta
olevikku ega tulevikku
olla ei saaks


16. november. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar