laupäev, 23. november 2019

Luuletaja

foto: Robin Roots. kopeerisin siit: https://www.ohtuleht.ee/821711/fotod-kaunis-tahesadu-augusti-oo-pakub-taevas-imelist-vaatemangu

   LUULETAJA

Mul mõnikord keerdkäikudest saab villand,
mis sest et vahel astun meelega.
Ja mõnikord ma värisen tol sillal,
kus hirmust hammas kohtus keelega.

Ah, teate, mul on mõnikord ka hirmud,
mis sest et püüan neid ma varjata!
Ja vahel, kui ma laial häälel hirnun,
ei suuda mina kainust sarjata!

Ka pole iial arvanud et olen
ma veatu naine, üdini kes aus.
Ma võin ju olla sinu silmis kole,
kuid vaata ennast, peegli ees tee paus!

Nüüd loed neid ridu, mõtled-on vast ego,
sel naisel, saadab peegli ette meid.
Sa võtad vabalt, asendiks on lebo,
ja astud edasi neid eksiteid.

Sest, kujutage ette- luuletaja
normaalne ju ei iial olla saa!
Ta ajab mingit tiivulist vaid taga,
seal, pealpool pilvi, võõras talle maa!


23. november. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar