esmaspäev, 18. november 2019

Sulle, ainult Sulle ...

foto: https://sobranna.postimees.ee/2631726/vaata-sudamlikud-fotod-sellest-milline-on-toeline-armastus

          SULLE, AINULT SULLE ...

Sulle, ainult Sulle tahan öelda täna seda,
ilmas, siin ei ole ühtki ideaalset meest.
Mulle, ainult mulle võid Sa kõigest pajatada,
ma ei rebi ühtki sõna vägisi Su seest!

Tahad, rüüpa mõnikord või kannukene õlut.
Teinekord võid kasvõi kõrtsu minna sõbraga.
Võta kõike seda, mida tahad oma elult.
Ainult oma elu ela täie rinnaga.

Aga ära unusta et Sinul olen mina.
Olen kasvõi südaööl Su jaoks kui vajad mind.
Kohendan kui pahandad et korsu läheb lina,
kui on ahastusest paisund Sinu nukker rind.

Ainult mõnikord ma soovin, võta minu pihud,
lihtsalt hoia neid kui oleks nendel eluhind.
Ära lase ajal mööduda kui karge vihur.
Sulle, ainult Sulle tiksub minu eluring.


17. november. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar