reede, 29. november 2019

Nagu mina Sind

foto: https://et.wikipedia.org/wiki/Koidupuna#/media/Fail:Sunrise_at_angkor_wat.jpg

    NAGU MINA SIND

laisalt astusid voodist välja
tollel õhetaval hommikul
käisid kusel
pesid käed ja
süütasid sigareti
nagu tavaliselt
kuid tavaliselt oled Sa
hommikuti virk
Sa mu hommikune ärataja
Sa mu koit

tavaliselt rüüpad Sa
sigareti kõrvale
paar tassitäit kohvi
läidad järgmise ja järgmise
sigareti
tavaliselt ...
äratuseks ...

tollel hommikul
oli kõik teisiti
Sina olid teine
või koguni kolmas
vahet ju ei ole


tähtis on see et Sa olid ja oled
oled minuga
et Sa armastad mind
nagu mina Sind
nagu tookord
kui mere malbed sõrmed
meid enese embusse haarasid
ühel ajal
ühes kohas
ühes loos ...

iga kord kui Sa
oled mu kõrval
on mul silmi vaid
Sinu jaoks
aga kui Sa lähed
süttivad taevas ka kõige
tuhmimad tähed
ja nendel tähtedel on
Sinu nägu
Sinu nimi
need on koidutähed
igavesed äratajad

laisalt astusid voodisse
tollel õhetaval hommikul
süütasid südamed
ja ...
ulatage palun üks
peekritäis jahedat
vett


29. november. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar