esmaspäev, 25. november 2019

Õigel ajal, õiges kehas

foto: https://www.storyboardthat.com/et/lesson-plans/olekud

           ÕIGEL AJAL, ÕIGES KEHAS

oled Sa mõnikord mõelnud
mis asi on eksistents
mis värvi on armastus

oled Sa tundnud ennast
hetkelise kire möödudes
õõnestatud arbuusina
mille koor vaid kõneleb
olikordelu võimalikkusest
mille mahlad on välja voolanud
nagu looteveed
sünnitanud naise
üsast

oled Sa mõnikord mõelnud
et me sünnime selleks
et elada ja surra
et saada tagasi
kõdunenud maamullaks
millest olevat kord
meie elu alguse saanud

oled Sa mõnikord mõelnud
et minek oleks lihtsam
kui tulek ja olek

Sa võid neid kõiki
mõtteid mõelda
mina mõtlesin ka
ükskord
aga nüüd ma juba tunnen
et olen just õigel ajal
mateeriasse kehastunud
õigel ajal õiges kohas
sest ma tulin Sinu jaoks
mu armastus


25.november. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar