neljapäev, 29. august 2019

VÄIKESED VANAMEHED - Tiina Laanem


 Öösel sain loetud Tiina Laanemi esimese romaani "Väikesed vanamehed," mis saavutas 2006. aastal romaanivõistlustel 1. koha.

 Väga ladus ja humoorikas lugemine. Väga hea käekirjaga autor. Ka hea inimestetundja ning oskab nii elusalt tutvustada kõiki tegelaskujusid, jättes lugejale tunde nagu tunneks lugeja ise neid. Mina nautisun selle raamatu lugemist väga.

 Lapsepõlvesõbrad, kes on nüüd juba keskeas, koos kaasadega (mitte kõik) sõidavad saarele. Mis seal toimuma hakkab ja kas neil tuleb sõprades pettuda või mitte, seda lugege ise. Mina nautisin igat rida, peaaegu. Ainult üks mittemeeldiv teema selle teose puhul oli joomine ja alkoholism, seda oli minu jaoks liiga palju. Ja, ka elus on seda palju, aga kas raamatus on seda vaja pidevalt ja põhjalikult kirjutada? Kõik need peensusteni lahatud veiniavamise ja joomise lood.... see oli minu jaoks igav ja mõttetu. Aga kõik muu kaalus selle joomateema üles, päriselt. Väga hea fantaasiaga autor!

 Ka olustikukirjeldus on ülihea, maalib kujutluspilte silme ette ja ma jäin nendesse piltidesse lummatuna lausa kinni.
  Algul oli tegelaskujusid küll raske meelde jätta, neid tuli korraga igast uksest ja aknast, aga ajapikku suutis autor nende natuurid nii eriliseks ja värvikaks tutvustada, et mina lausa hämmastas.
Ma ei tahakski rohkemat reeta, praegu on see raamat ülisoodsalt Rahva Raamatus kasutatud raamatute hulgas müügil ja laenutada saab ehk ka. Soovitan!

 Kindlasti loen Tiina Laanemi raamatuid veel!

Rahva Raamatu lehelt:
Raamat

VÄIKESED VANAMEHED

Autor: TIINA LAANEM
 0 Google +0  0 Share0
Tiina Laanem kirjutab oma esimeses romaanis kõigist neist meestest ja naistest ja lastest, kes iga päev meie keskel oma elu elavad. Seab küsimuse alla sõpruse tegelikkuse ja sisu. Elu tegelikkuse ja sisu. Susi sest kõigest aru saagu. Kõige rohkem räägitakse ses raamatus ikka meestest, kelle varjus joonistuvad välja naised. Ja kusagil kaugel, õige tasa ja õige vaikselt, on ka lapsed.

2006. aasta romaanivõistluse võitja.
EAN 9789949431069
Ilmumisaasta 2007
Keel eestikeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 256 lk
Mõõt 217x150x (mm)
Kirjastus EESTI PÄEVALEHT
Lisamise aeg: 31.10.2008


29. august. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar