esmaspäev, 5. august 2019

MILLEKS PUNASTADA VÄRVIPIMEDATE SELTSKONNAS - Ants Klots


 Paari kuu eest ilmus Ants Klotsi luuleraamat "Milleks punastada värvipimedate seltskonnas." See on üdini lustakas raamat! Ausalt. Ants Klotsi peaks ka pärnakad mäletama Pärnu kirjandusõhtutelt. Ta on nagu Pärnu Contra. Ausalt.

 Minul oli au olla taganttorkija rollis ja seda juba aastaid. Lõpuks see siiski ilmus. Rõõm!

Nautisin lugemist sajaga ja see raamat garanteeris mulle rõõmsa tuju.

Antsu lahkel laol napsan ta fb ajajoonelt mõne tekstinäite ka:


BUSSIRASE

Jäin bussis tõugeldes rasedaks,
ei tea kes on lootele isaks -
kas oli see noormees vasemalt
või lombakas papi kes kisas.

Arvan et äsjane rasedus
sai alguse vasakult küljelt,
kuid veidike tekitab masendust
see noormees kes meenutas hüljest.

Kui äkki hülgegeenid on rikkund
minu kauaoodatud poja
poleks ukse juurde ma tikkund,
oleks lukustand seemnetel koja.

Aga õnneks siiski on selge nüüd,
et hülgelõust polegi issi
ka vanamees kellel põrguhüüd -
hoopis taat kes kompostrisse pissis.

* * *


ENESEKRIITILINE

Tahaks hommikuti kõditada kõhtu
Ja selga sügada ma tahaks tihti õhtul
Enne lõunat tahaks pigistada vinni
Ma tahaks hoida vahel pissihäda kinni.

Miks tahan hoida oma hädasid ma kinni
Miks tahan pigistada vinni ja pisvinni
Ma küsin milleks tahan mina seda kõike
Teen sulgudesse väikse kõrvalpõike:

(mul kõrvakeste vahel paikneb kitseaju)
Seepärast kõike kirjeldatut ma pisut omamoodi tajun.



Ants Klots hoiatab: Hoiatus nõrganärvilistele : Kõik luuletused on eranditult sellised.
Kordan. Eranditult!

MINU KÄEST SAAB KA NEID OSTA!!!

Rahva Raamatu lehelt:

Raamat

MILLEKS PUNASTADA VÄRVIPIMEDATE SELTSKONNAS

Autor: ANTS KLOTS
 0 Google +0  0 Share0
Olen siuke mees, kes ajab asju riimi. Umbes nii, et siil ja viil on riimis, ja siis on riimis ka veel supp ja nupp ja tupp ja üsna nilbe sõna - nimelt jupp.
Siit küsimus: miks mina seda kõike riimin? Miks eesti keelt ma leksikaalselt liimin? Kas olen ilgelt mõnus sule- või siis sõnasepp või käib mul ajukurru vahel lakkamatu kepp?
ISBN 9789949685011
Ilmumisaasta 2019
Keel eestikeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 96 lk
Mõõt 216x153x12 (mm)
Kirjastus HEA TEGU
Lisamise aeg: 06.06.2019 
12.99 12.34 €
Kaupluses püsikliendile: 12.34 €
Kaupluses: 12.99 €
Kaup kätte: kolmapäev 07.08



5. august. 2019.a.
Vana-Rääma

1 kommentaar:

  1. Raamatut saate ka osta kirjaniku enda käest.mauri tehnoküla e-r
    11-15.hamburgeri kioskist.hind soodsam ja kirjaniku autogramm kauba peale.Ma ise tegin nii.

    VastaKustuta