reede, 9. august 2019

PASODOBLE - Helen Eelrand


 Oehh, nii kahju et see raamat loetud sai! Ausalt! Ma ei ole elusees nii kirglikku ja julge sõnakasutusega raamatu lugenud kui "Pasodoble" Helen Eelranna sulest! Tohutult hea käekiri, meeletu kirg ja üleni põnev naistekas!

 Olen palju naistekaid lugenud, mõni jätab külmaks, mõni köidab. No ma olen ju ka naine. Aga vaat see, see on midagi täiesti erilist, täiesti teise temperamendiga raamat, nagu polekski eestlase kirjutatud. Kas elu Hispaanias mõjutab? Võimalik. Aga igal juhul olen ma üleni selle raamatu fänn. Ja ilmselt nüüd ka autori fänn.

 Tuleb tunnistada et see on esimene raamat selle autori sulest mille olen läbi lugenud, aga nüüd võtan ka kõik teised Eelranna raamatud lugeda. Ohh!

 Eelrand tundub olevat väga hea inimeste tundja, psühholoog ja sensitiiv. No vähemalt minu arvates. Mäletan teda teles oma raamatutest rääkimas, aga kohtunud me ei ole. Oleks tohutult armas ka kohtuda.

 Ja tundub et autor tunneb ideaalselt hispaanlaste hingeelu ja nende temperamendiga kaasnevat. Vähealt raamat paneb seda tundma. Ja kõik need otsekohesed, ekstavertsed ütlemised, tunded, jutustamised. Kogu peategalse Dagne higneelu on peensusteni lahti lahatud ja mul on sihuke tunne, et ma lausa tunnen nüüd seda Dagnet, no tahaks tunda küll!

 Üks mu lemmikraamatuid naistekate poole pealt! Aitäh, Helen Eelrand, et sa nii hea raamatu kirjutasid!

Rahva Raamatu lehelt:
Raamat

PASODOBLE

Autor: HELEN EELRAND
 2 Google +0  0 Share0
Helen Eelranna

35aastasena oleks eestlanna Dagnel justkui kõik olemas:
aastaid kestnud kooselu toreda mehega, imearmas tütar, karismaatiline
kasupoeg, mõistlik töökoht. Kõik muutub, kui tema teed ristuvad särasilmse
Madridist pärit Domenicoga, kelle kreedo Hirm, armumine,
süütunded.... kõige tähtsam on tunda ennast elusana.Sõprusest saab
armastus, armastusest kirg ja kirest kinnisidee, mis hävitab nii
peategelase enda kui tema ümbritsevate elu.
Raamatus otsitakse vastust küsimusele, kas eesti naised ikka
valivad võõramaise mehe materiaalse heaolu tõttu? Või jääme me alatiseks
igatsema suuri tundeid ja väljaütlemata sõnu. Kas oma elu ühele kaardile
asetamine ikka väärib küünlaid?

Helen Eelrand töötas aastaid erinevates eesti meediakanalites, olles Eesti
Päevalehe reporter, Naistelehe toimetaja ja toimetades ka hommikuprogrammi
Terevisioon. Lisaks on ta autoriks Urmas Oti ja Anne Veesaare
elulooraamatule (Kirjastus Fookus Meedia).
Hispaania keele õpingud viisid lootusetu armumiseni Andaluusiasse, selle elustiili ja rahvasse, nii et alates 2009. aasta kevadest elab ta koos
mehe ja kahe tütrega Hispaania edelaosas särtsakas sadamalinnas El Puerto
de Santa Maria. Ehedalt ja kirglikult hispaanlaste kirjeldav
Pasodoble on tema esikromaan.
ISBN 9789949215065
Ilmumisaasta 2010
Keel eestikeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 237 lk
Mõõt 199x126x18 (mm)
Kirjastus RANDVELT KIRJASTUS
Lisamise aeg: 22.12.2010  Toode pole saadaval



9. august. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar