neljapäev, 29. august 2019

NAISE LÕHN, RAHA LÕHN - Peeter Sauter


 Minu tänase lugemisjanu kustutas Peeter Sauteri lühijutustus "Naise lõhn, raha lõhn." Selle pisikeses formaadis armsa raamatu soetasin endale taas Pärnu Uuskasutuskeskusest ja vaid 50 sendi eest. Tunnike lugemist ja läbi ta saigi.

 Lühijutustus on põnev, eluline, ergutav, erutav ja sauterlik. Viimassest sõnast saavad vast aru vaid need kes on Sauterit (või ta loomingut :) ) enne lugenud.

 Peataegalseks on Kunstiülikooli haridusega mees, kelle naine on kaheksandat kuud lapseootel. Mehele pakutakse tasuvat tööd aga kes või mis seisab selle töö taga ja mis tööga on tegu, sellest lugege ise.

 Minu jaoks peab ühes heas jutustuses või romaanis olema sündi, seksi ja surma. Siin on neid kõiki kolme. Tegutsevad ka värvikad allilmategelased, mis muudab teose põnevamaks. Minu jaoks vähemalt. Ja Sauterit, olgu, olgu, tema loomingut loen ma alati hea meelega.

 Hea käekirja ja süžeega hea raamat.

Tutvustus:

Naise lõhn, raha lõhn

2001
60 lk
See lugu räägib sulle armastusest ja rahast. Mõlemad on mulle armsad ja mõlemat on loos pangede viisi.



29. august. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar