reede, 9. august 2019

Täna algasid Pärnu XXII Gildipäevad

kirjanik Heiki Vilep ootab teid Gildipäevadel!
 Pärnu XXII Gildipäevad on alanud. Minge osa saama.

 Kuna mul oli täna hommikul kesklinna asja, täpsemalt taas perearstile, võtsin kohe Germo ka ühes, et sealt Gildipäevadele minna.

 Heiki Vilep müüb oma raamatuid jälle samas kohas, kus eelmisel aastal. Siirad ja suured tänud kõige värskema lasteraamatu eest! Hakkan nüüd Germole Heiki Vilepi lastekat "Unenägude kaitsjad" ette lugema. Ta kuulab meeleldi ja mina loen meeleldi ka vahelduseks lastekaid.
  Minge ostma, hinnad on soodsad, kõigest 8-12 eurot! Soovitan väga! Ja autor kirjutab meelsasti pühednuse ka.

 Ohtralt on müügil keraamikat, sepiseid, kleite, tekke, nukke, ehteid jne...Minge vaadake ise! Mina olen rohkem raamatuhull ja no sepised meeldivad ka. Steineri aias toimuvad ka muusikalised etteasted ning saab näksimist soetada. Nägin taas Üllar Kallaud seal asjatams.
 Homme kell 16.00 saab Alari Papa Jansoni kuulata. Ma veel ei tea kas ise minna saan. Kahjuks ma ei leidnud kusagilt esinejate kava.

 Meeletu vihm ja äike hakkas tulema, jooksime Germoga Nullpunkti kohviku ette varju alla ja jäime sinna päris pikaks ajaks, tänavad ujusid. Aga õnneks see kauplejaid ei seganud, kõik olid kenasti oma kohtadel alles.

 Täna on plaanis puid saagima hakata, näis kas õnnestub. Kui ei õnnestu siis ehk õnnestub homme, seega ma suuri plaane teha ei saa. Aga täna on täna ja homme on homme, aeg näitab kas, kus ja mis.

 Olge rõõmsad!
Kirjanik Vilep ja raamatud
raamatud lastele...
otsid kirjanik Vilepiga kontakti?
Steineri aia lava esinejatele
rahvas Steineri aias
niisiis
pärnakast helilooja Valter Ojakääru mälestuspink, puhkasime sellel jalga
Lastepargis
mina olin ka. ausõna.
Nullpunkti terrassil vihmavarjus...
lausa uputus
uue pühednusega lasteraamat läheb peale lugemist eriliste raamatute riiulisse
pühendusega Germole :)


9.august. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar