esmaspäev, 5. august 2019

MIA LOOD - Margit Peterson


 Juunis ilmus minu sulest mu kolmas lasteraamat "Mia lood." See on õpetlik raamat, mis kõneleb pisikese Mia elust, kes on saatuse tahtel jäetud vanavanemate kasvatada. Just vanavanemad on need, kes lapsele elutarkust jagavad.

 Mia lugusid saad osta veel vaid vähestest raamatupoodidest ja veel vaid mõned raamatud on ka minu käest saadaval. Olen saanud väga palju head tagasisidet, väikesed lugejad on väga rahul. See ongi väga tähtis mulle, kui autorile. Lasteraamat peab lastele meeldima!

 Plaan on ka järjeraamat kirjutada, aga näis. Iga asi omal ajal.

 Kui sa soovid seda raamatut otse minu käest osta, soovi kohe, sest raamatud hakkavad otsa lõppema. Käest - kätte müün 8 euroga. Aitäh!

 Ja need kes on raamatu broneerinud, palun ostke välja, muidu panen uuesti müüki.

Mõned fännifotod ka:
...

...


 Veel vaid saadaval järgmistes Rahva Raamatute kauplustes: Viru keskuses, Rocca al Mares, Taskus ja Pärnus.

 Väike tutvustus:
Raamat

MIA LOOD

 33 Google +0  0 Share0
Mia lugu on üks paljudest, millest iga laps ja lugeja võib ennast leida, ennast ära tunda, ent ometigi on see ainult Mia lugu. Mia armastuse ja elu lugu.
ISBN 9789949685004
Ilmumisaasta 2019
Keel eestikeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 36 lk
Mõõt 174x120x3 (mm)
Illustreerija(d) JANA VALGE
Kirjastus HEA TEGU
Lisamise aeg: 06.06.2019 
7.99 7.59 €
Kaupluses püsikliendile: 7.59 €
Kaupluses: 7.99 €
Kaup kätte: Kiirtellimusega: homme, 06.08






5. august. 2019.a.
Vna-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar