neljapäev, 12. juuli 2018

Valgeranna raviliivadel...Väike parandus tänase PP artikli asjus..


 Täna siis lõpuks jõudsime merre. Tõsi küll, korra olime Germoga Vana-Pärnu rannas käinud, aga siis käisime vaid jalgupidi vees, sest vesi oli kohutavalt külm. Aga täna käisime Valgerannas koos Reeda ja Germoga. Ma küll ei tea kui soe vesi oli, sest alguses ikka oli väga kõhe, aga lõpuks ei tahtnud veest väljagi tulla. Nii meie Germoga vees olekut nautisimegi ja Reet võttis päikest, käis muidugi vahepeal ujumas ka. Aga mina ei võta kunagi päikest, selle eest võtab päike mind ja täna võttis ikka sajaga, olen taas punane nagu vähk. Aga sellegi poolest oli üks imeline päev. Aitäh, Reet!

 Eile oli mul paar vastamata kõnet võõralt numbrilt, aga ma ei kipu võõrastele kõnedele vastama, nii juhtuski ilmselt, et Pärnu Postimehe ajakirjanik ei saanud minuga kontakti. Ju siis oli ülikiire artikli lehte minemisega. Mina guugeldasin seda numbrit alles eile hilisõhtul. Tahaks teha väikse paranduse: Kirjandusõhtute traditsioon ei ole kindlasti katkenud. 2017. a. kevadel (mitte sügisel!)otsustasin, et teen nende korraldamisele pausi, seega toimus viimane kirjandusõhtu 2017.a. kevadel Versuses. Ja kindlasti ei olnud pausi tegemisel põhjuseks Versuse sulgemine, vaid pigem see, et ma tahan veidi nende korraldamisest puhata, sest need 7 hooaega on röövinud palju energiat, kuna nende korraldamine on väga suur töö, mõni esineja paneb ennast kirja lausa aasta aega enne. Kogu aeg pean olema töös, valmis, et mõni esineja võib loobuda või põhjust teadmata tulemata jätta. Aga vastutus on suur. Pealegi keskendusin vahepeal rohkem raamatute kirjutamisele ja lugemisele, sest sain möödunudsügisesest Portugali reisilt palju inspiratsiooni. Ma ju korraldan neid õhtuid tasuta, omast huvist ja vabast ajast ja olen toonud Pärnusse väga palju häid ja andekaid tegijaid (Jaan Pehk, Heiki Vilep, Merle Jääger, Olavi Ruitlane, Contra, Kaur Kender, Indrek Hirv, Kaur Riismaa, Lea Jaanimaa, Mari Sajo, Olev Remsu, Tajo Kadajas, Vahur Afanasjev, Belka, Kerttu Rakke ja paljud, paljud teised...). See oleks nagu minu südameasi. Ja teen seda kõike tasuta, sest selliseid üritusi/ sündmusi ei taheta eriti rahastada. Olgugi et isegi 70 inimest on ühel õhtul kirjanusõhtut nautima tulnud. Viimasetel aastatel on väga suureks abiks olnud (:)kivisildnik, kes on ka õhtujuhina laval esinejaid küsitlenud. Isegi mõned kohad on olemas kus saaksin edasi korraldada, aga ma praegu ei ütle eid ega jaad, iga asi omal ajal.

  Nüüd hakkan kirjatööd tegma, aeg tiksub. Jah, ma ei puhka kirjutamisest ka suvel. Enne aga väike fotogalarii ka:
sinna taha jääb Liu kaluriküla...
siit ta läheb...
Germo rannalinal..
päike...
varbad liivas,..
Germo meres...
...
...
...
nii kahjuks on...
lootus oli, on ja jääb ;)
PP artiklit saad lugeda SIIT!

12. juuli. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar