esmaspäev, 30. juuli 2018

Ajakiri "Saatus & Saladused" (augusti number)

 Järjekordne "Saatus & Saladused" number on ilmunud, augustikuu number. Selles on avaldatud minu jutuke "Vaikimine murrab südameid" ja luuleveergu saatsin Elina Talvaru luule.

 Kui sinul on rääkida mulle oma lugu, võta minuga ühendust juba täna, kas fb kaudu või kirjuta mu meilile: marleen003@hot.ee

 Septembrikuu numbri tarvis on mul luuleveergu luuletused olemas, aga juba oktoobrikuu numbris saan avaldada sinu luule.

 Kui sul on rääkida mulle mõni müstiline lugu, võta ka minuga ühenust, sest müstilisi lugusid kirjutan ajakirja "Müstilised lood."

 Kui sul on mõni eriline lemmikloom, omanäoline ja huvitav, siis ka temast saame loo teha, ajakirja "Lemmik." Võta ühendust!

  Mõnusat suve!
jutuke jätkub...
Elina Talvaru luule
augusti "Müstilised lood" ja "Saatus & Saldused"


30. juuli. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar