pühapäev, 15. juuli 2018

Suvi, Pärnu ja Sõbrad


 Pärnu on üks ilusamaid linnu Eestis, vähemalt minu jaoks. Armastan seda linna üle kõige. Eriti mõnus on suvine Pärnu, mida külastavad väga paljud Eestimaa inimesed, kes muul ajal siia ei satu. Ja talviti on mõnusalt rahulik ja vaikne. Tõsi küll, kirjanik Lea Jaanimaa on pärnakatele juba päris tuttav, ta on mitmeid kordi käinud siin oma raamatuid esitlemas, ja raamatuid on tal ilmunud 6, millest 4 on romaanid, 1 jutu-, ja novellikogu ning lisaks veel lasteraamat MAYA. Olen kõik need läbi lugenud ja leian vaid kiidusõnu. (paljudest olen ka siin bloginud). Nii oligi meil Lea ja Renega võimalus kohtuda lausa kolmel päeval, nad käisid Pärnus puhkust veetmas. Oli üliarmas, aitäh!

 Lea jättis minu kätte müüki ka oma raamatuid veidi, kõikidel on autogramm ka sees! panen siia kirja mida saadaval on:
päikesekõrbenud meie...
autogramm kõikides raamatutes!
Lea Jaanimaa raamatud


romaan "Kuidas, palun?"- hind 8 eurot (1 raamat)
romaan "Äratundmishirm"- hind 8 eurot (1 raamat)
romaan "Tule eile meile"- hind 8 eurot (2 raamatut) VIIMASED!!!
jutu-, ja novellikogu "Vikerkaare taga ja ees"- hind 8 eurot (2 raamatut)
lasteraamat MAYA- hind 8 eurot (2 raamatut)

 Kui sa soovid mõnda raamatut neist siis võta minuga ühendust juba täna!? Posti ma ei pane ja arveldamine käib otse autoriga. 5 raamatut on sadaval, enam pole müügil vaid romaani "Tagurpidi valed."

 Eile oli ikka tõeline Rääma päev, hiigelpirakad raheterad loopisid ennast aknast sisse, olgugi et pildile sain need siis kui olid suht sulanud, olin ametis nende välja loopimisega, pealegi kippusid need sulama pmst kohe. Meeletu kõu oli, tänav oli äärekiviga triiki vett täis ja kodusuksest ei pääsenud kuiva jalaga välja, aga mulle meeldib, mulle lihtsalt meeldib torm ja raju, müristamine, pikne jne...Jumalast äge! Välgupoissi mul tabada ei õnnestunud, aga mõne pildi jäädvustasin ikka. Aga peale padusadu läks ilm taas ilusaks, nii saigi veidi Rääma päeva (jamidaiganes) täistatud. Üks imeline nädalavahetus hakkab oma uksi koomale tõmbama, aga mina veel küll mitte. Tunni või pooleteist pärast kavatseme Germoga veel rajale minna, sest päevl sinna kõrbema minna ei tahtnud.

 Ja no Simba tuleb ka blogisse jäädvustada, nagu näete, armastab ta lesides süüa ja siis söögikopsiku kõrvale magama jääda, käpp kaitseks krõbinatel. Ta on ikka väga armas lemmikloom, olgugi, et ülearu pahur ja jonnakas. Eks me kõik ole omamoodi pahurad ja jonnakad.

 Aitäh, kallid sõbrad, kes te meie nädalavahetuses olite!
sulanud raheterad põrandal..
tänava äärekivi on uppunud...
ukseesine...
vaibal :)
nämm-nämm...
Rääma päeva õhtul, kui ilutulestik taamal möllas...
niimoodi süüakse...
Simba magas käpp krõbinakausis


15. juuli. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar