kolmapäev, 25. juuli 2018

Pärnu Bluusipäevad 2018

koos lemmiku-Enn Veiga
 Kui ma Pärnu Bluusipäevade kava silmitsesin, olin kindel, et tahan just täna Bluusipäevadele minna, sest üks vaieldamatuid lemmikuid on minu jaoks Tartu bluusar Enn Vei. Nii saigi otsustatud tänase kasuks. Võimalik, et lähme Germoga ka homme õhtul kuid sada protsenti ma selles kindel ei ole. Igal juhul jäin tänasega ülirahule ja seda just "Enn Vei Bluesbandi" kuulates. Aitäh!

 Ennul oli ka mõne päeva eest sünnipäev, nii sai talle ka õnne soovitud ja Germo oli üliõnnelik kui onu Enn ta pildile kustus. Nii vähe ongi õnneks vaja. Ja siis sai juba paar fotojäädvustust veel teha, ühe ta bändikaaslasega ja no mina ei saanud ju ka mitte pildi sisse minemist jätta. Ära käisin ja tore oli. Aitäh, Enn!

 Mulle meeldib  kui bluusipäevad toimuvad Jahisadamas, Jahtklubi ees, sest samal ajal saab nautida päikeseloojangut ja minu jaoks on just see koht lemmik, on aastaid olnud. Fännan bluusi täiel rinnal ja seda just Lootsi tänaval. Sestap ma kodu küljeall olevasse Nooruse maja juurde ei igatsenud. Kahju küll et algselt nimekirjas olnud Heiki Vilepit täna ei esinenud, ka teda olen aastaid kuulamas/vaatamas käinud ja üleüldse on bluus üks ilusamaid muusikažanre minu jaoks. Minu jaoks lükkas tänase õhtu käima just Enn Vei oma bändiga, teised olid natuke lahjemad, aga lätlased meeldisid ka mingil määral. Aga päeva lõpubändilt ootasin midagi enamat, alati jääb lõppu parim, kuid minu jaoks oli see kõige lahjem, aga võimalik et vaid minu jaoks. Igal juhul oli kena õhtu. Aitäh ka korraldajatele! Üks märkus korraldajatele ka, pingid olid lava eest puudu, nagu igal aastal olnud on, need võiks seal olla. Paljud inimesed ei olnud sellisel kuumal ilmal nõus püstiseisu kohaga ja lahkusid. Ja prügikaste peaks ka juurde tooma sellise sündmuse korraldamise puhul.

Kava on järgmine:

TEISIPÄEV 24.07. NOORUSE MAJA Roheline 1b

18.00 Jaak & Liis Lutsoja (EST)
19.00 Heiko Kivila & Sõbrad (EST)
20.00 Alari "Papa" Janson/ RÄÄMABLUE (EST)
PÄRNU LUULETAJAD

KOLMAPÄEV 25. 07. PÄRNU JAHTKLUBI Lootsi 6

19.00 Dirty Trainload (IT)
20.00 Janis Vanadžins Bluesband+ (LV)
21.00. Enn Vei Bluesband (EST)
22.00 B.S.T.O. Band (EIN)

NELJAPÄEV 26.07

18.00 Andres Roots & Anneli Kadakas (EST)
19.00 Janis Vanadžins Bluesband+ (LV)
20.00 Tina Bednoff & Jameson Slim (FIN)
21.00 Eric Gebhardt "RED MOUTH" Band (USA/ FIN)
22.00 AUTT OFF OFFICE (EST)

Väike fotogalerii:
ja üle silla koju...
hilisõhtune Jahisadam...
poisid rivis...
see hetk kus Germo oli õnnelik, et Enn ta pildi sisse kutsus :)
bluusivend, Pärnu elav legend, vanakoolidiskor Elmu Sadulsepp
Pärnu elav legend, vanakoolidiskor Elmu Sadulsepp
jahid...
õhtune Jahisadam
B.S.T.O. Band (EIN)
õnnitlesin sünnipäevalast
Germo ka nautis ja elas kaasa, jalg muudkui tatus...
fännid naudivad Tartu bluusareid sajaga!
Enn Vei Bluesband (EST)
Enn Vei Bluesband (EST)
Janis Vanadžins Bluesband+ (LV)
Dirty Trainload (IT)


25. juuli. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar