teisipäev, 17. juuli 2018

Jaansoni rada 116. päev


 Rajal sünnivad uued tutvused ja põnevad pakkumised. Nii juhtus meil täna. Algatuseks mainin ära, et läbisime 7 km. Ühel hetkel sõitis jalgrattal meist mööda üks meesterahvas, kes varsti peatus ja teatas, et me ei kepikõnni õigesti. Olgu öeldud, et see hetk võtsime just vabalt ja ei astunud õiges rütmis vaid lonkisime niisama. Jah, ma tean, et Maarja ei ole siiani õiget rütmi kätte saanud, ka Germol oli algul sellega tegu, aga nüüd kulgeb kenasti. Aga tore kui selline asi tähelepanu tekitab ja uusi ja põnevaid tutvusi loob. Nii tuligi mulle vastu ööd pakkumine minna TAIJI trenni. Kas ma lähen? Ausalt öeldes pean asja kaaluma, aga põnev väljakutse on see igatahes.

 Tuli välja et kutsuja teab mind ja ta naine on mu kauaaegne tuttav, aga nimesid mainimata, tundis ta mind ära ja oli mu eluga üsna kursis. Nii kõnelesime ka pisut vaimsetest teooriatest jmm...Kui tegime pingil puhkepausi, nagu ikka, kuigi täna oli rajal palju kergem, ka õhk oli talutavama kui eile. Juttu oleks selle taiji mehega jätkunud kauemaks kui kauaks, aga siis sõitsid juhtumisi jalgrattal mööda kaks kena hispaanlasest jalgratturit, kes küsisid öömaja, kõneledes nii inglise kui vene keeles. Nii me suhtlemisega peaaegu hakkama saimegi. Ja kui ma ausalt ütlen, ka mina oleks öömaja pakkunud, kui mul oleks selleks võimalust olnud, aga väga sooja tunde jättis taiji mees, kes otses mõttes pakkusiki ränduritele öömaja ning sealt meie teed lahku läksidki, 2 km enne koju jõudmist, taiji mees ütles "peatse kohtumiseni!"...mine tea, mine tea, sest iga inimene, asi ja situatsioon jõuab meieni alati õigel ajal (?) või siis mitte? No igatahes põnev oli täna rajal. Super!

 Enesetunne on ülihea!

Galerii:
mede gäng :)
promenaadil...
uued puud...
1 km läbitud...
2 km läbitud...
teekond...
3 km läbitud...
reklaami ikka kah!
Germo finišis


17. juuli. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar