esmaspäev, 12. veebruar 2018

Netivabad päevad on vahel ülimõnusad!


 Terasem sõber ob juba avastanud, et teen netivabu päevi. 3 kuud olin pmst pidevalt arvutis, kui mitte just netis siis kirjutasin otse failidesse raamatuid. Õnneks on tänaseks inspiratsioon otsas ja poolikud romaanid jäävad õiget aega ootama. Aga kui ma olen kirjutamislainel, siis reeglina ma unustan ennast kirjutama ja kõik muu (eluga) koduga seonduv on teisejärguline. Teen söögi valmis, masin peseb minu eest pesu ära, Germo kannab puud tuppa ja koristab (vabatahtlikult) ning mina elan vaid romaanis.

 Nüüd ma siis ärkasin talveunest ja hakkasin tegutsema, käib suurim kevaduborka. Ja külalisi käib ka palju, sestap ei olegi aega netis aega surnuks lüüa.

  Nagu armsad fotod reedavad, käisid meil mõne päeva eest ühed armsad külalised (lisaks paljudele) ning ma mitte ei saanud jäädvustamata jätta. Aitäh, armas Katrin!

 Paar korda olen rajal ka käinud, aga üleeile läks (pthüi,pthüi!) taas ateroom natuke põletikuliseks, uus tekkis eelneva kõrvale ning nüüd tohterdan seda. Kogu aeg tohterdan, aga ma ei jaksa ainult koduvang olla. Täna näiteks läksin salaja, luba küsimata, naabrite puid laduma, kuni riit sai nii kõrgeks, et enam ei ulatanud.

  Muidu kulgeb kõik kenasti, ööd on lugemiseks ning hetkel on käsil Mari Sajo neljas romaan "Jäljed," millest kindlasti millalgi blogin, nagu ikka.

  Germo ja Zorro löövad mõnusalt aega surnuks Germo uuel voodil ja mina tõstan mööblit ümber. Raamatutega olen hädas, sest hädasti oleks vaja ühte suuremat riiulit kuhu need ära mahutada. Vana viskasin välja, sest tema eluiga sai otsa.

 Paar päeva on aega laulusõnade kirjutamiseks, seega üks tähtaeg on tiksumas. Mustand oli küll valmis, aga...Mõnikord ei sünni sõnad kohe, läheb kauem aega.

 Aga nüüd lähen ühe raamatu käsikirjaga tegelema, olen koostaja.

 Olge mõnusad!

Fotod:
armas Katrin oma rõõmupalliga :) 
nunnukesed :)
Zorro Germo voodis mõnulemas..
Reelika, sinu kingitud kaelalammas on meie lemmik :)

12.veebruar. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar