teisipäev, 3. mai 2016

Müstilised lood - Kutsumata külalised



   Selle kuu ajakirjas Müstilised lood kirjutan kutsumata külalistest, aga see ei ole veel kõik. Lähiajal alustan artiklite kirjutamisega veel ühes ajakirjas, aga sellest on veel vara rääkida. Iga asi omal ajal.

  Müstilised lood on ajakiri mida ma läbi aastate olen suure huviga lugenud, lihtsalt see on suur osa ka minu maailmast. Luban aktiivsemaks muutuda, kuigi suur soe on väljas ja suvi pole mägede taga. Kuna minus on küllalt kirjutamiskirge, siis naudin seda mida teen.

  Tänaseks töötan kaasautorina ajakirjades: Saatus & Saladused, Lemmik, Vaimupuu ning nüüd ka Müstilised lood. Ajalehest Nelli Teataja saate ka aeg-ajalt mu artikleid lugeda.


6 aastat "täidan" ma ajakirjas Saatus & Saladused luuleveergu. Kui keegi tahab, et ta luuletused selles ajakirjas ilmuks, võtku minuga ühendust. Ka need, kellel on lemmikloom ja kes leiab, et ta lemmikloomast saaks põneva loo ajakirja Lemmik, võtku minuga ühendust ja teeme ära!

  Selle kuu ajakirjas Saatus & Saladused on Kristjan Nasari luule:

Aitäh ja põnevat lugemist!



3. mai 2016.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar