neljapäev, 28. jaanuar 2016

Minu tassidekollektsioon täienes!

Pildiallkirja lisamine


   Eile, Tartus esinemas käies, täienes mu tasside kollektsioon. Esimese tassi nendest kinkis mulle armas Maret Einasto, kellega kohtusime reaalselt ka alles eile. Jälgin iga päev facebookis tema imekauneid fotojäädvustusi. Need on väga kõnekad ja meditatsiivselt müstilised. Nüüd on mul olemas Mareti imelise fotoga tass. See on üliromantiline ja lausa kiirgab head energiat. Siirad tänud, kallis Maret!

  Teise tassi kinkis mulle armas Luule Ahu Tammelinna raamatukogust. Need kaks tassi harmoniseeruvad omavahel ideaalselt, sama ideaalselt, kui minu õlasalli värvid Tammelinna raamatukokku. Vaata PILTI.
Siirad tänud, armas Luule!

  Eile, kui mina Tartusse esinema sõitsin, jõudsid veel kaks tassi Pärnusse. Need tõi mulle (ja mu sõbrannele Jaanikale) Tiit Sepp otse Jaapanist. Kahjuks Tiidu endaga kohtuda ei õnnestunud, aga usun, et see aeg kord tuleb. Tasse ma veel näinud ei ole, aga see on aja küsimus, millal ennast kesklinna kohale vean. Siirad tänud ette, Tiit Sepp!

  Ja kaks tassi ootavad mind veel ühes Pärnu kodus. Ehk saan ka need kätte. Need tõi sõber Andres Kollom Inglismaalt.

  Üks tass on ka mind Pärnumaal, Lõpel ootamas. Selle tõi Sirje Kaska Sitsiiliast. Iga asi jõuab just õigel ajal minuni, ma arvan :)

  Neile, kes veel ei tea, ma kogun erinevate riikide, linnada, külade, maade, firmade jmmm...logode ja mustrietega tasse. Ka igasugused põnevad on oodatud. Tavaliselt vahetan neid ka oma raamatute vastu.

 Hea sõber, kui sa juhtud reisima ja su pagas ei ole väga suur, siis palun, et tooksid mulle 2 ühesugust tassi, sest kogume neid koos maailma parima sõbranne Jaanikaga. Aitäh! :)

28.01.2016.a.
Ülejõe

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar