neljapäev, 28. jaanuar 2016

Uus tass otse Jaapanist!



   No, nii, siin ta on, uus tass Jaapanist.

  Eile, kui mina olin Tartus esinemas, väisas mu kauaaegne facebooki sõber Tiit Sepp Pärnut ja tõi mulle kaks tassi Jaapanist. Üks neist läks mu sõbrannele Jaanikale ja teine ilutseb minu kodus. Igal juhul tuhat tänu!

  Kahjuks juhtus taas nii, et meil Tiiduga ei olnud võimalust reaalselt tutvumiseks, aga ehk kunagi see juhtub. Igal juhul suured tänud tassi eest! Ja tänud ka Pärnu Rahva Raamatu töökale kollektiivile, kes kenasti tasse enda juures hoidsid, kuni mu sõbranne neile täna järgi läks.

  Tass on eripärane, sellel puudub kõrv või sang, kuidas keegi ütleb. Aga Jaapani hõngu on tunda ja muster juba ise kõneleb.

  Olen taas rikkam! :)

28.01.2016.a.
Ülejõe

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar