esmaspäev, 11. jaanuar 2016

Vaimupuuga Taalis



    Täna käisime Taalis Kaire perel külas. Kallid  Janek, Silver ja Tiina võtsid mind ja Germot Pärnust autole ja sõit kulges Pärnumaale, ühte armsasse peresse, kus lisaks kolmele lapsele kasvavad ka loomad, kanad, kuked, kass, koer. Germo muidugi kasutas juhust ja läks kohe peremehega lauta loomi imetlema. Mina asjatasin toas ja loomad jäidki nägemata, sest aeg kadus kätte ja Kaire pidi tütardega linna sõitma. Ahjaa, perekassi ja koera nägin ikka, koer Doraga saime kohe sõpradeks ja sai isegi mõned fotojäädvustaused tehtud. Muidugi oli perenaine küpsetanud ka maitsvat kooki ning pakkus selle kõrvale ka teed ja kohvi. Aitäh, kallis Kaire!

   Millal ja kus sellest armsast perekonnast lugeda saate sellest annan teada, kuid hetkel piirdun minimaalse tekstiga. Piltidelt võite näha, et meil oli südamesoe ja armas päev.


11.01.2016..a
foto: Tiina Azojan (Aile, Janek, Kaire, Kelli, mina)
foto: Tiina Azojan (mina ja Janek)
foto: Tiina Azojan (Janek, Germo, mina ja Aile)
foto: Tiina Azojan (Germo, mina ja Aile)
foto: Tiina Azojan (Germo)
foto: Tiina Azojan (Dora ja mina)
foto: Tiina Azojan (ma ei saa midagi teha sest koerad on mu sõbrad, olgu või kurjad koerad. Dora ei ole muidugi kuri)
foto:Tiina Azojan (Germo)
perenaine Kaire mõõdan Silveri pulsi
Kaire, Raivo, Aile, Alo, Kelli ja Dora kodumaja
Aile, Kaire ja Kelli
Kaire ja Kelli
kohvimaias Janek
meie armas fotograaf Tiina Azojan
Janek ja Silver
perekoer Dora
muide, need on karvadega kanad, mitte sulgedega...
laudas...
Ülejõe

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar