neljapäev, 7. jaanuar 2016

Olen kohal!



    Olen kohal!
Tegelikult juba eile õhtul (6. jaanuar) olime kohal. Aga ei olnud aega netti tulla. Tänagi alles õhtul jõudsin. Ja pmst kütan elamist soojaks, ikkagi pikalt korter tühi olnud. Ja täna tulid ka puud. Ning külalisi ka juba jagub. Õnneks on mul hea poolvend kes on igati abiks. Möödunud öösel sai teine alles siis koju, kui uus kuupäev oli paar tunnikest kestnud.Õnneks elab ta la ligidal. Ja mina "võõrsil" esimesel öösel ei maga, seega tuleb täna ilmselt hea uni. Kugi hommikul kell 9 on juba "külalised" kohal ja pean oleme lille löödud.
  Eile õhtu mõned klõpsud jäädvustasin mäletuseks, aga palju on veel teha, et elamine korda saada. Aga teate, puud praksuvad ahjus! ;)
  Ok, head piilumist!

Tere, mu armas Ülejõe!

07.01.2016.a.
Ülejõe
minu pesa. kindad ämma kingitud

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar