reede, 8. jaanuar 2016

Segasummasuvila ja puupliidil küpetatud kotletid



   Puupliidil valmistatud toit on kõige maitsvam. Jah, ma meelega keetsin kupakartuleid, sest mulle meeldivad need ja need meenutavad aastakünmete tagust perioodi, kui maal puupliidil podisesid koorega keedetud kartulid. Maarahvas sorteerib kartulid ära, väiksemad paneb hiigelpotiga pliidile keema, sigade tarvis. Pärast on neid hea käte vahel puruks pigiatada. Jah, nostalgitsen, aga kunagi olid ka minu elus sellised ajad.
Täna küpsetasin ise kotlette ja need said teadagi palju maitsvamad, kui poest ostetud pihvid.

meie kodune lõuna, kotletid, kaste ja kupakartulid

 Mul on alles pakkimine käsil. Päris raske on asju paigutada, kui puuduavad raamaturiiulid. Nii ma neid siin virnadesse laongi ja ahju ligidale, et väliseina niiskus mu kallile varandusele liiga ei teeks. Aga vaikselt asi edeneb. Täna saab veel koduselt asjalik olla, aga homseks kirjandusõhtu avapauguks Versuses pean ennast lille lööma.
tekitasin ise raamaturiiulid ahjusooja tuppa...


minu toa segasummasuvila...

  Esimesel ööl oli külm ja niiske, aga mul on õnneks alles veel vanad vatitekid, kuna ma ei suuda kerge teki all magada, ikka peab raskus peal olema. Aga möödunud öösel hakkas juba palav. Praegu kodus olles ei usugi, et õues paugub pakane.

  Õhtul pean veel asjalikumaks muutuma, sest mõned kirjatööd karjuvad juba käes. Pean jõudma!

Igal juhul kes Tallinna maantee Rimi juures pikalt bussi oodates külmetada ei taha, see võtku minuga ühendust ;)

Nüüd edasi elamisest elamist tegema.


08.01.2016.a.
Ülejõe

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar