kolmapäev, 17. aprill 2019

Rada 146.päev

näost punane ja veidi väsinud, aga õnnelik, 1 km veel koduni....

 Jah, täna ma ei kepikõndinud rajal, täna ma kõndisin mitterajal. Olgu, olgu, rada ju seegi, aga natuke teine ja natuke teistmoodi. Ma nimelt kõndisin Ristikusse arsti juurde ja tagasi, kokku siis sai 6 km läbitud. Miks sõita bussiga, kui saab ka jala?

 Kuna eile meid tõmmati rajalt maha ja tegelt oli see isegi hea, sest ma polenud eile heas füüsilises vormis. Aga midagi jäi nagu vajaka, vist sai siiski liiga vähe kilomeetreid liigutud. Nii ma siis otsustasin, et liigun jalgsi Ristikusse arsti manu. Ja sedakorda siis üksinda. Germo liikus ehk oma liikumisvajaduse hoovis ära.

 45 minutit võttis aega, seega kõndides liigun kordi aeglasemalt, kui kepikõndides. Ja ega ma ei kiirustanudki, olen kord selline inimene kes mitte üldse ei salli viimaseid minuteid, sestap, kusagile minnes, lähen alati varem kohale.

 Enesetunne on väga hea. Natuke hüppeliigesed on kanged, aga ei midagi hullu. Lihtsalt niisama kõndimine ja kepikõndimine on tohutult erinevad. Ja kepikõndimine on kordi koorvamav ja mõnusam. Ja pealegi hakkas jube palav, kuid mul oli vaid õhuke jope peal ja, igaks juhuks, ma ei julenud jopest loobuda, sest tuuleke liikus koos minuga.

 Haigla fuajees mängis mingi bänd ka, seega sain arstikabinetist naastes kontserdist osa. Ma ei tea küll kes need tegelased olid, aga hästi musitseerisid. Ja haigla kõrvalhooned üha kerkivad. Varsti on hoone sama suur kui Põhja-Eesti Regionaalhaigla, või Tartu Maarjamõisa haigla.

 Ärge nüüd muretsema hakake, ma ei põe surmahaigust, lihtsalt tavaline kontroll. Mai kuus saan kahel korral taas sama rada kõndida. Kõik on hästi.

Olge mõnusad!

Fotod:
mööda Ilvese tänavat...
legendaarse poeedi PILIKELLUKSESE (Urmas-Armas-Ingel Tigane) kodumaja on päikest saanud :)
keerasin Rohelisest Ojasse, võtsin hästi kurvi välja :)
Oja kivilinna osa...
vanasti panin ikka arstile minnes kinga jalga, aga nüüd selle, mis on mugavam...
peaaegu kohal, seal nad ehitavad...
olengi kohal...
musitseerivad (minu auks?) :)
armas Rääma koolimaja
ikka mööda Oja tänavat, Kaevu peatus paistab
natuke veel ja kodus. Piiri tänava ja Ilvese nurk


17. aprill. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar