teisipäev, 2. aprill 2019

Jaansoni rada 141.päev


 Nonii, plaan oli täna 8,6 km kepikõndida, aga tõmmati rajalt maha ja lõpptulemuseks jäi 6,6 km. Asi seegi!

 Ma ei tea kunagi rajale minnes kui pika maa suudan kepikõndida, see selgub alles rajal. Mõnikord tahaks pikemat tiiru teha, aga rajal selgub, et "pole minu päev." Täna arvasin, et piirdume vaid mingi 4 km-ga, aga oli minu päev. Väga minu päev oli!

 Tundub, et olen tinktuuritamistega oma liigesed normi saanud, aga jätkan ikka. Meil on kahjuks komme, et kui kusagilt just ei valuta - pole vaja ravida. On! Ja kastanitinktuur aitas seekord mu liigeste tervenemisele kaasa. Sügisel tuleb uus teha.

 Igal juhul on mu enesetunne hea, ei ühtegi lihas- ega liigesekrampi, ei väsimust ega tüdimust. Elan! Elame!

Nii ilus päikeseloojang oli, aga kahjuks mu telefon ei jäädvusta seda hästi, kuigi Sinise Ingli sai ta ikka peale. Jah, meiega on pidevalt Sinine Ingel rajal kaasas. Nimetagem teda Kaitseingliks.

 Rahvast oli rajal palju, kes rulatas, kes rulluisutas, kes sörkis, kes kepikõndis jne...Ilus ja tuulevaikne ilm ju. Esimest korda sellel aastal kepikõndisin ilma mütsita.

 Las fotod kõnelda!
2 km läbitud...
Teräää ;)
Sinine Ingel, päike ja vikerkaarevärvilised päikesekiired...

3 km läbitud...
ilus...
4 km läbitud...
uue silla juures...
Sinine Ingel ja päike
päike loojub. fantastilised värvid olid tegelt..

2. aprill. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar