kolmapäev, 28. november 2018

TÄHE LEND- Ilmar Särg


 Panin öökapilt riiulisse ühe väga mõnusa romaani, autoriks Ilmar Särg ja pealkirjaks "Tähe lend."
Särge soovitas mul lugeda üks fb sõber, kelle kontot ma kahjuks enam ei näe, ei teagi miks. Igal juhul olen Janicale soovituse eest väga tänulik. Aitäh!

 See on haiglaromaan, või meditsiiniromaan, mis kõneleb haigla ja meedikute tagatubadest, millest patsiendil ei ole aimugi, isegi kolleegil tihtilugu mitte. Meedik elab haiglas haiglaelu, teeb ränka ja tasuvat tööd, aga isegi kolleeg ei tervitse teada millist eraleu ta kolleeg elab. Uhh, segane lause tuli!

 See romaan on nii usutavalt kirja pandud, et mina täitsa kujutlesin neid tegelasi ette, täitsa nagu tunneks neid. Hakkasin juba läbi mõtlema et kas ei ole võimalik, et ma olen mõne tegelase noa all käinud. Ilmselt mitte, aga "äratundmisrõõmu" leidsin palju. Romaan on kirjutatud hästi lihtsas, kohati meditsiini(lises) keeles. Siin kohtad ka ühikonnakriitikat, mis on suunatud Eesti Vabariigile, selle seadustele, masu aegadele, Soome tööle minemistele, arstide tööle, mida nad jagavad mitme linna ja riigi vahel. Ja veel paljust, paljust. Mina igatahes väga nautisin. Kahju, et loetud sai.

 See romaan märgiti ära Kirjanike Liidu 2015. aasta romaanivõistlusel ja õigesti tehti. Ma jätkuvalt loen siin romaanivõistluste töid. Neelan lausa.

 Väga hea raamat! Soovitan lugeda!

Rahva Raamatu lehelt:

Raamat

TÄHE LEND

Autor: ILMAR SÄRG
 6 Google +0  0 Share0

See on lugu meditsiinist, aga mitte ainult.
See on eelmise sajandi 80-ndatel aastatel õhinaga tööle hakanud arstide lugu.
See on lugu meenutamaks ja mäletamaks mõningaid häid ja tublisid inimesi, keda meie keskel enam ei ole.
See on lugu meie ühiskonna tegelikust elust, ja kõik see, mille autor on „juurde pannud“, oleks võinud toimuda. 
„Tähe lend” on Eesti Kirjanike Liidu 2015. aasta romaanivõistlusel äramärgitud töö.
ISBN 9789949278107
Ilmumisaasta 2015
Keel eestikeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 216 lk
Mõõt 220x148x18 (mm)
Kirjastus TÄNAPÄEV
Lisamise aeg: 30.04.2016
17.511.71 €
Kaupluses püsikliendile: 1.71 €
Kaupluses: 1.80 €
Kaup kätte: Kiirtellimusega: teisipäev 04.12



28. november. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar