esmaspäev, 19. november 2018

Ikka hambad, hambad, hambad ...


 Ei saa ma sellest teemast üle ega ümber. Ja ma ei jaksa eraldi kõikidele kirjadele vastata, sestap blogin. Aitäh, head sõbrad, et te kõik jõu ja nõuga toeks olete!

 Ööuni jäi kõigest 4 tunniseks, seega teen päeval iluune. Lihtsal keerulised ajad on ja mul oli hommikul üks tähtis kohustus ka. Õigemini kaks. Nii ma kell 7.48 ennast voodist välja ajasingi. Nüüd ootan millal kell 13.00 saab, siis helistan ja saan Germo proovide vastused, eks siis selgub edasine ...

 Kuna mul oli hommikul kesklinna asja, viisin Germo uriiniproovi laboratooriumisse, läksin üksiti Hambapolikliinikust läbi, aga selgus et mu arsti ei olnud täna tööl, kuid juhtumisi põrkasin õega kokku, kes samuti soovitas mul kasutada Kamistad N geeli, et see parandab igemed. Ühtlasi ostsin ka Corega tabletid ning toimisin nagu vaja, määrisin igemed Kamistadiga kokku, panin proteesid 15 minutiks Corega tabletiga (kuuma veega) likku, kuid kasu polnud midagi, proteesid lihtsalt ei mahu mulle isegi surumise peale suhu. Nii palju siis sellest ... Aga sain homseks arstile kell 10.45 aja ja näis mis edasi saab. Igavene jama nendega.

 Ja vabandan, ma tõesti ei saa kõnedele vastata kui olen hõivatud. Helistajaid oli lausa 6. Jah, ma saan aru et olete mures, aga ma eelistaksin suhelda kirja teel, sest mu režiim on täiesti sassis ja ma tegelikult ei viitsi hetkel üldse läbi telefoni susiseda, sest ma ei saa korralikult rääkida, terve suu on valu täis jne ... Aga katsun mitu korda päevas igemeid määrida ja ehk suuõõs paraneb. Hästi palju igasuguseid juhiseid olen sõpradelt saanud, olen väga tänulik, katsetan neid asju siis kui proteesid suhu mahtuma hakkavad. Aitäh, aitäh, aitäh! Facebooci ajajoonel oma isiklikest asjadest kirjutamisest on abi. Ja ega ma ei ole allaandja ja, käin nii kaua Hambapolikliinikus kui üksord asi korras. Tüütu on, aga olen ju kõik oma rahad proteeside alla pannud, pean asja korda saama. Ja saan kah!

 Hoidke pigem pöialt Germole. Küll mina hakkama saan.

Viimastesse päevadesse mahuvad puude tegemised ja üldislt liigun tihti kesklinna vahet, nii olen kilo kaalust uuesti alla võtnud. Viimaste kuudega on 3 kg juurde tulnud ja täna saab rajal käimisest 5 nädalat mööda. Homme liigun taas umbes 4 km, seega ma päris toaseine vahel ka ei ole, kuigi tahaks ikkagi kepikõndima, aga Germo tahab ka, kuid ta ei saa ning ma ei teagi millal me taas rajale saame, aga tervis eelkõige. Alustasin eile kükkide tegemisega ka. Ja tantsisime Germoga 15 minutit, eks ikka selleks et ennast liigutada kuigi Germo peab seda minimaalselt, tasa ja targu, tegema. Ühesõnaga kõik kohustused, mille Germo endale loonud on, on hetkel minu teha.


Olge terved!
kuum vesi, corega, proteesid (15 min)
pärast 4-5 km on mõnus olla...


19. november. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar