pühapäev, 27. mai 2018

Üliemotsionaalne päev...



 ÄRGAKE!

üle hommikuse udu
üle söötis kõnnumaa
üle metsade ja põllu
üle kauni kodumaa

laotub päikse piimjas pale
paotub ilmakaareuks
silub silmi valgus valev
kostub südametetuks

üle kaasikute laante
üle kauni isamaa
üle niitude ja saarte
üle suure ilmamaa

ühendage oma sõrmed
kandke endas armastust
võõras vaen ja võõrad vermed
et ei murraks Eesti ust

tõuske üles eided taadid
tõuske neiud peiud ka
palvetrage ühte hoidke
äratage Eestimaa


4. juuli. 2017.a.
Vana-Rääma


 Tegelikult oli mul täna emotsionaalselt väga raske päev, aga õnneks lõppeb see ühe imearmsa loo kuulamisega, tänu võlgnen selle eest Margrit Kitsele, kes oma lastele mu laulusõnad "Ärgake" elusaks õpetas ja ma ei oska panna tundeisse sõnu mis mind hetkel valdavad.... Suured ja siirad tänud ka Kristi Rootsile kes veidike seda lugu filmis. Nii nägin ja kuulsin ma oma "Ärgakest" esimest korda. Aitäh, aitäh, aitäh! (üritan seda blogisse ka jäädvustada, ehk saan hakkama)

 Täna sai hea Rivo Kajo viimasele teele saadetud ja noore inimese lahkumised on alati väga valusad. Fotosid ma ei teinud, poleks suutnudki. Jääb loota, et Rivol on seal teiselpool tähti veel parem kui siin oli. Head teed!

  Ergole siirad tänud!

 Hing on rahutu, aga sellisel juhul aitab jalutamine, lihtsalt üksinduses jalutamine, kulgemine...Tahtsin nii väga üksinda olla ning jalutasin kodust välja (kepikõnni jaoks on liigesed ja kael veel hellad). Käisin tiiru külapeal, istusime aias, kuulasime linnulaulu ja...siis ma tundsin, et tahan kulgeda sinna kuhu jalad viivad ning lõpuks jõudsin ikka Pärnu jõe äärde, sest vesi rahustab ja annab (muidugi võtab ka!) Kõnelesin veega ja koju tulles oli kuidagi kergem olla ning siis avastasingi "Ärgake!" Sain oma sisemise rahu tagasi...

 Hoidke ja armastage oma lähedasi! Aitäh, et te mu blogipostitusi loete!

Veidi fotosid ka kulgemisest:
kohe läheb Lavassaarde sõiduks...
selles majas elab üks Pärnu kirjanik, kellest pole aastaid kuulda...
Oja tn...
Roheline tn...
Allika tn...
Pärnu jõgi...
...
(peaaegu) valge laev...
,,,


27. mai. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar