pühapäev, 13. mai 2018

Kodu, mu kallis kodu...


  Möödunud öö jäi vaid 5 tunni pikkuseks, sest lugesin peaaegu kella 5-ni Kerttu Rakke küpsiseid, sest teadsin, et täna ma kusagile ei lähe, rajale hüppeliigeste tõttu ei saa, kuid nagu kiuste hakati hommikul helistama. Täna tuleb ööseks telefon hääletuks panna. Kerttu Rakke küpsised kavatsen täna veel ära krõmpsutada ja homme blogisse panna, seedituna siis :)

 No kui juba üles aeti, viskasin peale hommikukohvi joomist kõik vaibad toast välja, kiskusin oma toa aknad alasti, Germo võttis pitskardinad eest, mina viskasin need pessu ja läks uborkatamiseks. Mulle meeldib koristada nii, et vahepeal teen tassi kohvi, istun, mõtlen mida järgmisena ette võtan, ei kiirusta kusagile. Nii ma siis aknad ja uksed pestud saingi, Maarja muidugi, pikem nagu ta on, aitas akende ülemised pooled ära pesta (tänaval) sest mina lihtsalt oma 1.70 pikkuse juures ei ulatunud. Aitäh! Isegi külalisi ei lasknud elamisse, sest toolid sai "terrassile" pandud jne...Kamorku on ka nüüd alasti, hingab (h)alastust, aga kuurid on vaja veel korda teha, siis olen lõppeks oma kevadtöödega ühel pool. Muidugi välisukse esine ja köögi ning wc aknad ootavad ka veel pesemist. Kuid juba õhtul pidasime naabrinaistega minu ukse ees maha esimese grilli ehk "terrassi" avapeo, bänd oli ka kohal ja puha. No tegelt olla täna Kentuki kõrtsu suveaia (või mis asi ta on?) avapidu olnud ja bänd oleks tõesti nagu meie hoovis mänginud. Väike vorstike ja laimivesi maitsesid hää! Äge oli!

 Poole ühe paiku öösel istusin Eurovisiooni vaatama. Nohjah, minu meelest võitis läbi aegade kõige nõrgem ja mõttetum lugu. Sain kerge shoki. Ausalt. Minu lemmik oli Küprose lugu. Aga jah, eks see Eurovisioon ole nagu ta on, aga Elinale hoidsin pöialt ja tubli 8. koht tuli ära. Jee!

 Alles kell 2.15 (öösel) avasin arvuti ja leidsin meililt armsa kirja. Jagan rõõmu, aga jätan kirja autori mainimata, aga olen talle südamest tänulik. Aitäh!

* * *
Tere
Ma olen 27-aastane harrastusluuleja . Oleme põgusalt kokkupuutunud, kui kutsusin Teid korraldajana Tallinna Keskraamatukogu üritusele, kuid kuhu Te ajapuudusel tulla ei saanud.
Põhjus, miks ma Teiega seekord ühendust võtan on see, et ma avaldan järgmisel nädal on esimese raamatu. Raamatus on 15 luuletust ja lühijuttu, mis moodustavad terviku. Läbiv teema on kohtingud ja noore täiskasvanu iseseisva elu alustamine. Raamat on autobiograafiline.
Kas Teil oleks huvi kirjutada raamatu kohta kohta arvustus oma blogisse? Minule Teie blogi väga meeldib ja ma olen selle püsilgeja. Mulle meeldib, et Te avaldate julgelt ja teravalt oma arvamust.
Kui soovite, võin Teieni toimetada raamatu ka füüsilisel kujul. Sellisel juhul andke aadress, kuhu ma raamatu postipakuna saadan. See on täiesti raamat uus ja jõuab trükikojast minuni järgmise nädal jooksul.

* * * * *

Nüüd aga väikesed fotosüüdistused ja siis lähen Kerttu Rakke küpsiseid noolima:
kahju et ma öösel ei saa aknaid lahti hoida...
esimene grill kodulävel...
nämma...

Olge mõnusad!

Ja kell on 3 öösel...

13. mai. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar