pühapäev, 6. mai 2018

Avasime grillihooaja



 Olen viimasel ajal vähem netis, kevad ju, ilmad susisa suvised. Täna avasime grillihooaja!

Tõsi ta on et kuidagi raske on viimasel ajal arvutit avada, ajast on kahju mis siin kaotsi läheb, aga päevik vajab ju ka vahel täitmist, nii ma siis jäädvustan siia fotosessiooni tänasest grillihooaja avamisest.

 Ma olen ikka talveunest nüüdseks täiesti ärkvel kuigi sellel kevadel on väsimus kerge tekkima ning aeg-ajalt teen iluund.

 Simba käib meil juba neljandat päeva õues, küll koos meiega aga käib. Ega ta ukse alt eriti kaugemale ei kipu veel, aga autode alla luurama armastab minna küll. Kogu aeg tuleb teda valvata kurja Mat(u)i eest, selle punase naabermaja kurja kassi eet kes kellegagi läbi ei saa, aga inimestele poeb. Kipub meie Simbakest ründama, sestap on tükk tegemist Mati eemale peletamiseks. Aga saame hakkama. Simbakene on nii õnnelik õues, aga teeb endiselt koerustükke. Tuul toob tänavalt igasugust prahti meie ukse taha ning Simba veab selle hammaste vahel tuppa, nagu ka väikesi kivikesi tarib. Kass on kass, ta on meile väga kallis ja armas pereliige. Väga, väga hoiame teda.
  Täna ta sai ka 5 tundi ilma meieta hakkama. Nii armas tunne oli koju jõudes, Simba jooksis tervitades vastu, ronis sülle ja pani nurrumeetril punni põhja.

 Telefonitsi olen endiselt saadaval kui te mind siit ei leia. Ärge muretsege, ma ei kao fb-st kausagile :)

Fotod:
lillede võlumaailm..
nurmenukukesed aias...
noppisin nad enne muruniitmist ära. värske teematerjal, antibiots...
võrratu ilu...
...
...
Germo armastab alati aia taga oja ääres istumas käia, nagu minagi kunagi...
koht kus on sündinud paljud minu luuletused...
seal on nii imeline, linnud laulavad ja...
...ja pingi kõrval, minu seljataga on väike jaanituleplats...
...Germo endiselt omas mullis...
pungivad...
pungivad 2...
eeltöö tehtud...
ja taevas ning Päike olid meiega armulised 
eile soetasin Rahva Raamatu kinkekaardi eest lausa 5 romaani, jeeeeeeeeeeeeeeeeeee, nii vähe ongi õnneks vaja :)

6. mai. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar