esmaspäev, 14. mai 2018

KÜPSISEPARADIIS EHK KAKSTEIST KUUD- Kerttu Rakke


 Nüüd sai see menuk lõpuks loetud. Aitäh, armas Kerttu selle põneva elamuse eest!

Juba aastajagu päevi seisis see raamat mu öökapil, no nii magustoiduks, sest küpsised ju on magusad. Ok, see selleks. Lugesin seda raamatut päris pikalt kuna on suvi ja suviti ma ei raatsi väga lugeda, ilmad on ilusad ja teha on palju. Aga väga armas on vastu hommikut voodisse minnes haarata öökapilt raamat ja lugeda. Ma ei oskagi ilma lugemata magama jääda, midagi on kohe puudu. Minu ööuni algab tihtilugu kell 3 või lausa kell 5.

  Mulle on kogu aeg Kerttu käekiri meeldinud, sest ta väljendab ennast otse, ilutsemata, kasutades põnevaid väljendeid ehk võimsaid kujundeid mis panevad muigama.Raamat on ise väga eluline ja ma ei ütleks et naistekas, mehed lausa peaks seda lugema. Tegelaskujusid on palju, mis tekitas kohati segadust, aga asi võib olla minus, sest ma suutsin näiteks algul Tia ja Karini omavahel sassi ajada, kuigi nad on kaks täiesti erinevat tegelast, aga ilmselt on ka neis kõige rohkem Kerttut ennast. Mulle tundus nii. Aga see ei tarvitse üldse nii olla, kuigi autor paneb ennast ka alati romaani sisse, kasvõi varjatud kujul. Või ridade vahele.

 Kerttu käsitleb selles raamatus sõltuvushaigusi- narkomaaniat, alkoholismi jne...Keskealine Karin, kelle mees sureb, vahetab elukoht ja satub elama Küpsiseparadiisi. Miks just Küpsiseparadiisi ja mida see tegelikult tähendab? Loe! Mina lugesin ja nautisin.

 Järjeraamat "Küpsiseparadiis ehk maskid ja maskotid" ootab ka veel mind öökapil ja see on veel mahukam, kuid põnevusega ootan mis elu need armsaks saanud tegelased edasi elavad. Olen õnnelik, et mul on seda võimalik teada saada.

 Nüüd läheb see raamat kenasti mu eriliste raamatute riiulisse.

 Aitäh!

Rahva Raamatu lehelt:RAAMAT

KÜPSISEPARADIIS EHK KAKSTEIST KUUD

Autor: KERTTU RAKKE
 8 Google +0  0 Share0
Mõnede arvamuste kohaselt tähendab Küpsiseparadiis linnaosa, kus igas eramajas ja ridaelamuboksis elab perekond: ema- isa, kaks last, kaks autot ja koer. Selle raamatu tegelased elavad küll taolises paigas, ent rahulik eeslinnaelu ei kuku neil kuidagi välja. Lisaks sarnasele aadressile ja sisemisele üksildustundele on peategelased omavahel rohkem seotud kui nad ise arvatagi oskavad.
 

14. mai. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar