neljapäev, 31. mai 2018

Jaansoni rada 104. päev

mina ja mu gäng :)

  Nonii, peale pooleteist nädalast pausi jõudsin taas rajale. Enesetunne lubas minna ja tegelikult kibelesin sinna ammu, aga (ilmselt reumaatilised) liigesed ei lubanud seda teha. Öösiti on ka nii valge, pimedat aega polegi, see lausa kisub rajale, aga suutsin ennast siiski korrale kutsuda. Aga täna enam ei suutnud, sest oli plaan algatuseks läbida vaid 4 km, sest peale sellist hullu liigesepõletikku ei taha ju kohe sajaga taasalustada, aga...me läbisime siiski 6,3 km koos oma gängiga- Maarja ja Germoga.

 Mingit väsimust ma ei tunne, kuid alles 4 km võttis higi lahti. Nagu näha kandsin ma kenasti õlasalli, sest ma ei taha kaelale tuult, kuna tegelikult terve mu turi on alles hell. Ja ma ei soovi ka kellelegi selliseid hulle valusid mida ma nädalajagu päevi talum apidin, vahel taarusin lausa seina najal, nii kohutav liigesevalu ja nõrkus oli mind halvanud. Aga ma sain abi. Elan taas. Tegelikult sai eile õhtul juba hoovis usinasti ringi sahmitud, elamsie ukseesist kraamitud, umbrohtu maja äärest kitkutud, "terrassi" korrastatud, killustikku toodud jnejne... ühesõnaga ega ma ei suuda enam eriti paigal olla, sest kaalun ju ikka mitukümmend kilo vähem ja kogu aeg tahaks tegutseda. Ahjaa, kui mu kaal vahepeal kõikus edasi ja tagasi, siis viimastel andmetel olen poolteist kilo kaotanud, seega hetkel on kehakaal 114,5 kg. Visalt läheb, aga seegi asi. Järgmisel nädalal saan endale jalgratta ja hakkas vahelduseks ka seda sõitma, koormab vähem liigeseid.

 Jaan, sind oli tore rajal näha!

 Mis ma siin ikka lobisen, las kõnelevad fotod:
ka meil on nüüd aerulambid..
1 km läbitud...
2 km läbitud...
3 km läbitud...
keppide parkla :)
Fiona perenaisega...
Fiona ujub toigast püüdma...
päike ja Pärnu jõgi...
Germo


31. mai. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar