pühapäev, 8. detsember 2019

Tahan, ei taha ...

foto: https://guu.vn/bi-quyet-ben-nhau-tron-doi-cua-cac-cap-doi-hanh-phuc-2AfLJs2w91MdE.html


                TAHAN, EI TAHA ...

ma ei taha
maha visata aega
et kõik saaks sellel
trampida
ma ei taha nutta
halada
ega kurvastada

mõnikord ei taha
ma ka naerda
lõbutseda
ja olla niisama
õnnelik

sest mu õnn tundub
olema mõnele
pinnuks silmas
lausa sedavõrd valusaks
ja saatuslikuks pinnuks
et ta ei näe enam üldse
et ta ei näe ka seda palki
mis on pinnust tuhandeid
kordi suurem

aga ma tahan
võtta aega
tahan varastada aega
mis sest et võin selle eest
pikanäpumehe tiitli
omanikuks saada
mis sest et võin selle eest
§
alla sattuda
priileivale

ma tahan varastada Sind
enese aega
üleni
üdini
igavekseks
sest õhust ja armastusest
on täitsa võimalik
ära elada


8. detsember. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar