reede, 20. detsember 2019

Miraaž

foto: https://www.postimees.ee/3354649/pealtnagija-ebamaised-helesinised-laguunid-ida-virumaal-on-tegelikult-ohtlikud

        MIRAAŽ

keerdtrepp viib üles
mööda ohtlikke mäenõlvu
mille koopaseinu katab
nõgine mägede vaha
spetsiifiliselt lõhnav
mumio

aga taamal
avaneb miraaž
laguun
helesinine laguun
kordumatu
oma ilus ja väes

seisan kaljuveerel
ja emban taevast
taevas embab mind
nagu ei kunagi varem
nagu ei kunagi hiljem
südamega
hingega

mu käed on
kotkatiibadena laiali
sõrmed harali
ma lendan
lendlen
nimbus kannab
mu keha
udukerget

taevas praguneb
pilvede kohal hõljub tuul
vihisedes ja ümisedes
tuntud meloodiat
viisi lapsepõlvest

minu energiakeha
vajub vaikselt allapoole
sööstab läbi
taevakarva säärlõugase
üha kaugemale
üha sügavamale
jõuan limaani

tulen tagasi puhanuna
puhtana
mul ei ole muresid
minus ei ole kurbust
on vaid
universumi täis
armastust
aastatuhandete jagu
valgust
valgustust
seda kõige ehedamat
mida näevad vaid
nende silmad
kes oskavad vaadata
kellele on antud näha

keerdtrepp toob alla
mööda ohutuid mäenõlvu
kehastun taas
mateeriasse
saan endaga üheks ...

aga taamal
avaneb miraaž


20. detsember. 2019.a.
Vana-Rääma


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar