pühapäev, 8. detsember 2019

Öös ei ole asju

foto: http://vaiksedsammud.ee/wp-content/uploads/2019/03/young-couple-kissing-in-sun.jpg
     ÖÖS EI OLE ASJU

öös on asju
laususid sa tookord
mina ei arvanud
sellest midagi
sest see tundus mulle
sama devalveerunud
sõnakõlksuna
nagu väide
elu on lill

ma oleks võibolla
sinust aru saanud
ma oleks võibolla
paljudest teistest
aru saanud
kui nad oleks
väitnud vastupidist ...
lill on elu
et asju on ö-s
või siis tähti

miks peaks mind
huvitama asjad
miks peaks mind
huvitama materiaalne maailm
eriti veel öö
kus on väidetavalt asjad
justkui neid päevades
hommikutes ja
õhtutes polekski

minu jaoks on öös
unemaailm
kasvõi lillelõhnaline
oled Sina
Sinu hingus
Su käed
ja sõnad
mis pole loobitud tuulde

minu öö on meie öö
on meie kahe jaoks
asju sinna ei mahu

kui Sa lähed
võta mind öhe


8.detsember. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar