esmaspäev, 2. detsember 2019

Maailmavalu ...

foto:https://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/jarvamaad-ootab-ees-pimedus?id=21744561


      MAAILMAVALU

ma vajan eluks ja hingamiseks
soojust ja valgust
sellest piisab
et tunda ennast inimesena
et tunda ennast armastatuna
õnnelikuna

ma tahan et kõik
inimesed mu ümber
oleks õnnelikud
oleks terved
ka sina - mu kallis

igal aastal
ajal mil päike ennast
üha vähem näitab
mil pimedus varjab valguse
saab aju üha vähem ja vähem
hapnikku
kogu maailm tundub värvitu
must

igal aastal
justtäpselt jõulude paiku
ta tuleb ja teeb sulle valu
teeb mulle valu
ja see valu on
maailma suurune
see on valu mille suurust
teavad vaid need kes on
oma raskes seisus lähedast
kätel hoidnud
kandnud

seda tunnevad need emad või isad
kes küll arvavad ennast tugevad olevat
ent ometigi pääseb
ka nende sisse hirm
see kohutav tegelane
kellel on suured silmad
aga kivist süda

seda tunnet ei peaks tundma
ükski lapsevanem
ükski indiviid
ükski elusolend ...

ärge tulge mulle ütlema
kõik mis ei tapa teeb tugevaks
ärge tulge mulle elamist õpetama
sest ma elan niigi
elan ka oma poja elu
et ta elaks ....

igal aastal
justtäpselt jõulude paiku
aasta kõige pimedamal ajal
ta tahab tulla
ta tahab võtta mu poja
maailmakallima

aga mu poeg on tugev
aga mina olen tugev
kuni ...
algab kevad

koos päikesega saabuvad rändlinnud
pimedus taandub ja
kevadveed hakkavad vulisema
nagu elugi
täis valgust ja värve



2. detsember. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar