pühapäev, 8. detsember 2019

Ajakirjad on ilmunud

detsembrikuu numbrid

 Ajakirjade "Müstilised lood" ja "Saatus & Saladused" detsembrikuu numbrid on ilmunud. Aitäh heale inimesele, kes mulle need tõi! Tõsi jah, postiga jäid millegipärast tulemata aga nüüd on need mul olemas. Ise nendes ajakirjades kaasautorina töödates, hoian kõik numbrid alles, ehk siis kogun need kenasti kokku. Jah, ma loen veebist ka, aga minu jaoks on juba trükivärvil eriline tähendus. Kõik ajakirjad, kus on mu looming, või on minust artiklid, on mul alles!

 Detsembrikuu numbris SaSa on avaldatud minu luuletused. Jaanuari numbri ja veebruari numbri tarvis on mul ka luuleveergu luuletused olemas, aga eks ma jälle hõikan fb- s üles, kui luuletusi vajan. Aitäh teile, kes te olete saatnud! Ja infoks neile, kes veel seda teha soovivad, pangu ühte faili kokku 5 luuletust, foto ja mõned read enda tutvustuseks. Kes järgmisena mulle need saadab, selle luuletused ilmuvad ajakirja "Saatus & Saladused" märtsi numbris. Aitäh!

Selle kuu "Müstilistesse lugudesse" kirjutasin lühijutukese "Mõttel ja unenägudel on jõud" ning teise jutukese sellest, mis emotsioonid ja nägemused valdasid mind reiki-pühitsust saades. Head lugemist!

 See aasta on minu jaoks olnud väga raske ja katsumusrikas. On minu aasta ehk siis sea-aasta ja kõiksuguste horoskoopide järgi pidavat mul vägaväga hea aasta olema, aga tegelikult on just kõige raskem aasta olnud, seega...horoskoope ma reeglina ei usu ega nende järgi oma elu ei ela.
 Küll aga on mul selle ränkraske aasta ärasaatmiseks ja uue, õnneliku aasta vastuvõtuks olemas rituaalikomplekt "Õnnelik aasta," mis on ühe tugevama Eesti nõia- Marilyn Kerro poolt kokku pandud ja just tema saatiski mulle selle komplekti. Kaasas on muidugi ka selgitus (kiri) rituaali teostamiseks. See kõik kõnetab mind väga, kohe väga, väga! Palju rohkem kui mõne teise nõidinimese soovitus. Olen väga tänulik, aitäh!

 Ja üks üllatuspakk ootas mind veel ühe väljaande poolt postkastis. Siirad tänud! Täna hakkangi ristsõnu lahendama!

 Ahjaa, ma pean ikka ühe tähtsa sündmuse veel blogisse jäädvustama. Nimelt 30 aastat tagasi esines Rootsi kultusbänd Charizma esmakordselt Eestis. Ka minul oli au nendest kontserditest osa saada ning tutvuda toonases Kuld Lõvi kõrtsus ühe bändi liikmega - Göran Nikolaussoniga. Pidasime ühe sõbra Jaanuse 20. juubelit antud trahteris, kui mina tundsin selle bändi liikme ära, astusin ligi et autogrammi küsida. Minu üllatuseks võttis Göran kotist välja vinüülplaadi, kirjutas sellele pühenduse ja kinkis mulle. Olin maailma õnnelikuim inimene, olen siiani! Aitäh!
 Kahjuks ei ole mul säilinud kahte Charizma plakatit ja kolimisega on kadunma läinud üks fotojäädvustus, bändi kontserdil tehtud foto, mille kinkis mulle kunagi toonane diskor ja muusikategelane Margus Turu. Turu oli tollel ajal üsna tegus tegelane. Oli ka au minul teda tunda. Ta isegi laulis mulle kunagi mu sünnipäeval lugu "Jambalaya," mis sest et ta ise isegi viisi ei pidanud. Aga mälestused jäävad. Kahjuks on ka kassetid kadunud.
Plaat "Join Hands" on mul siiani alles aga kahjuks ei ole seda enam kusagil kuulata. Aga mälestus püsib ehedana ja armsana siiani.

 Nüüd aga lähen lugema, ühte põnevat noortekat edasi lugema, millest ka hiljem blogin, aga ütlen juba praegu, et olen sillas! ;)

Kena pühapäeva!
Mõttel ja unenägudel on jõud vol1
Mõttel ja unenägudel on jõud vol2
minu reiki-pühitsuse kogemus ajakirjas Müstilised lood...
minu luule SaSas
"Õnnelik aasta" Aitäh, Marilyn Kerro!
selline üllatus ootas mind postkastis, aitäh! :)
plaadiümbris on üsna räsitud olekus, aga eks ma olen sellega palju ka kolinud ja pealegi seisab see aastkümneid nähtaval kohal, antud hetkel mu öökapil. ikkagi esimene väljamaa bändi poolt kingitud plaat, lausa kuld minu jaoks :)
Göran, Bosse ja Janne Nikolausson. Charizma. Pühendus Göranilt :)

8. detsember. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar