neljapäev, 12. detsember 2019

Täna oli kodu energeetika puhastamise päev



   Täna hommikul oli mul väga raske ennast voodist välja ajada. Magasin üle pika aja niivõrd kaua, lausa 9 tundi ning veel lõuna ajal tundsin ennast uimasena ja tegin juba teise tassi kohvi. Tavaliselt kui tunnen energia puudust, võtan kätte kodu energeetika puhastamise, et vana ja seisnud, surnud ja negatiivne energia minema saata ning täita oma elamine puhta, positiivse energeetikaga. Just seda ma täna tegingi.

 Lisaks kukkus paari õhtu eest postuumse mentori (Kaika, Laine, autor: Sten Savi) maal kapi taha. Täna puhastasin ka selle ning asetasin tagasi oma kohale. Jah, peatsis oleval fotol on ta juba omal kohal ja foto reedab ka mida ma hetkel loen. Võtsin üle aastakümnete taas lugeda oma kunagise õpetaja Gunnar Aarma järgmise raamatu.

 Ka unenäõpüüdjad puhastasin ja laadisin ära. Ja kõlistasin tuulekellasid. No ma teen seda igapäevaselt vähemalt kolmel korral. Heli neutraliseerib eluaseme energeetikat, paneb energiad voolama.
  Poolvend tõi mulle Türgist hiljaaegu ühe hästi hea energeetikaga ja "märkidega" kella. Ka see leidis seinal endale koha. Juba mitu kuud lebas teine Anneli poolt Norrast toodud külmakivil.

 Puhatasin ka elevandid ja panin akende vahele tagasi. Kui ostad endale elevandi ( nn nipsasjakesi soovitan alati osta 2), kelle lont on ülespidi (vaata mu fotolt) ja paned selle akna vahele, ei pääse halb energeetika su elamisse, elevant muudab selle heaks. Selle teadmise sain üle 20 aasta tagasi Feng Shui kursustelt, kus minu õpetajaks oli Rein Weber.

 Suitsutasin viirukeid, küünlaid ja salveid. Salvei on korjatud ämma aiast, pühitsetud küünlad ja kuldne viirukihoidja on toodud Venemaa kirikust. Tänud, armas Anneli!

 Igapäevaselt põletan ma küünaid ja sekka ka aroomiõli, õigemini on mul kodus aroomilambid, mis samuti aitavad eluaseme energeetikat neutraliseerida.

 Suuremates kauplustes on müügil meresoola, mida läheb eluaseme energeetika puhastamiseks vaja. See on kõigile kättesaadav. Soola pealt on ka hea testida kui halb su kodu energia on, kui olen käinud eluaseme energeetikat puhastamas, olen täheldanud, et väga halva energiaga ruumides läheb nurkadesse puistatud meresool lausa mustaks.

 Mul on kodus mäekristallist kõiksuse püramiid, kolmanda silmaga. Sellel laen ja puhastan esemeid, eriti ehteid. Hetkel on puhastamisel sõbranna ehted. Püramiid tuleb eelnevalt voolava vee all ära pesta ja ese panna sinna puhastama ja laadima 24 tunniks. Pärast taas püramiid pesta.

 Ka kristallid vajavad aeg-ajalt voolava vee alt läbi käimist. Ka selle toimingu tegin täna ära ning asetasin need tagasi öökapile. (kotikese sees).

 Eriti põnevalt hõõgusid täna mu viirukid. Nende värv oli suisa lilla, mis on häesti tugeva energeetikaga värv.

 Kõige selle juures kulges kõik kenasti, ainult välisukse juures oli halb ja surnud energeetika, lausa nii halb, et mu küünla leek ja vaha muutusid mustaks (vaata fotolt).

 Aga nüüd on taas kodus hea olla!

P.S. Kui te oma elamist kraamite, pole kasu sellest et te pühite vaid tolmu, pesete asjad ja põrandad. Nii saab elamine vaid füüsiliselt korda. Halb, surnud ja negatiivne energia koguneb just nurkadesse ja selle saab sealt eemaldada, küünla, viiruki või salvei suitsuga. Muidugi ka Palo Santo puu pirde põletades. Seega - mõtlemisainet! :)

 Ja alati peale negatiivseid üleelamisi ning haiguseid soovitan puhastada eelkõige enda energia ja siis eluaseme oma.

 Kui sa väga soovid, aga ei julge ise ega taha oma eluaseme energeetikat puhastada, anna teada. Võin abiks olla. Olen eluaseme energeetilise puhastamisega tegelenud juba kaua aastaid. Aga palun ära jaga seda postitust, las ta jääb blogisse. Viimasel ajal "tüütab" ajakirjandus mind palju. Ma intekaid ei anna, kirjutan ajapikku kõigest sellest ühes ajakirjas.

 Lisaks teen ma eluaseme energeetilist puhastust ainult tuttavatele, pole mõtet sellest võõrastele mainida.

 Nüüd aga fotogalerii ka:
siin on näha kui mustaks läks küünla põlev vaha ja see juhtus välisukse esise puhatamist. aga välisukse esine ongi kõige halvem koht, seal liigub palju võõraid inimesi jne...alati laske küünlal,  millega eluaset puhatate, lõpuni põleda...see siin on meevaha küünal, milliseid tavaliselt kasutan. ja kes näeb-see näeb, keegi on veel fotol ;)

kõik mu viirukid põlesid täna lilla leegiga, ju neil oli siis hea olla :)
ka koonusviiruki leek on lillat värvi...
pesin kivikesed, panin tagasi kotikesse ja asetasin öökapile (võib ka akna vahele)
puhastan ja lean kõiksuse opüramiidil ehteid...
mõni ese mu altarilt: Budda-Holtei (ühest esoteerika poest ostetud umbes 20 aastat tagasi), Kalatšakra (Intuitiivteaduste kool), ikoon (Häädemeeste õigeusu kirik), Taro kaartid (Loitsukeller), külmakivi (Norra. Anneli tõi), seinakell Türgist, koonusviirukite põletamise kirstuke (Kauplus Universum, Pärnu)
üks väekas ja kauniheliline tuulekell
minu KaitseNõid on ka rõõmus :)
salvei...
reiki-küünal ja meresool...
aroomilapm ja tküünal- igapäevased kaaslased...
aseta viirukialusesse sõetablett ja lõhnav mineraal...
viirukialus Venemaa kirikust
hea energeetikaha elevant akna vahele panemiseks. kallis Ave tõi kunagi Tenerifelt

kellake leidis seinale koha, alatari kohale...

võimsa energeetikaga ja kaitsemärgiga kell, mille poolvend Türgist mulle tõi.
puhastusrituaali ajal hakkas õues lund sadama ja meie õue tuulekell mängis imelisi helisid...
selle tuulekella vanuseks pakun 15 aastat
unenäopüüdja INKA JA KOTKAD said ka puhastatud ja laetud
see unenäopüüdja on juba 15 aastane. kunagi kinkis selle mulle kallis sõbranna Maire Haas...
Kaika, Laine. Autor: Sten Savi


12. detsember. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar