pühapäev, 25. juuni 2023

Jaansoni rada 341.päev

Paar päeva polnud rajale saanud, olgugi, et noil päevil liigun ma ikka vajaliku vahemaa, aga siiski jääb midagi vajaka, sestap täna 11,3 km ja 18400 sammu tegimegi. Parajalt jahe ilm ju ka juba lõunal kepikõndima minemiseks. Isegi higi ei võtnud lahti, kuigi tempo oli suht kiire, 4,5 km tunnis. Alustasime Tallinna mnt 13 kangialt ning kulgesime Tallinna mnt Selverini, sealt keerasime Ehitajate teele ning, otseses mõttes, tegime Vaeste Patuste Alevile elegantse ringi ümber. Vahepeal oli üks uus Rimi valmis saanud seal Ehitajate tee läheduses. meie möödusime ka haigla juurest (Ristiku tänava otsast) ning läksime uuele sillale ning alles peale 7 km tegime esimese istumise, sest kepikõndides on paha proteiinibatooni süüa. Vett tarbisime vahetpidamata, sest see on eluliselt vajalik. Ilma veepudelita ei lähe ma kodust reeglina väljagi. Enesetunne on mõnus, väsimust ei tunne, pigem on energiat taas veel rohkem ning varsti liigume taas kodust minema, sauna. Muide, rajal viskas vihmataat paar piiska ja kogu muusika, vihm jättis meid vist maha. Igaks juhuks korjasin enne rajale minekut pesu õuest ära. Jah, ma tean, et ma olen hull pesupesija, aga no ma ei salli lihtsalt musta pesu, mul tihtilugu igapäevaselt pesumasin uhab. Aga mis seal ikka, laen fotod ka üles ja juba Germo pakibki saunalinasid. Liikuge teie ka ja olge terved! 25. juuni 2023. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar