esmaspäev, 5. juuni 2023

Jaansoni rada 331. päev

Niikui niuhti jälle postimajas ja rajal käidud! Liikusime kokku 6,5 km ja 10700 sammu. No tahaks veel ja veel ja veel ... aga suvi on ees, küll jõuab mööda Pärnu suve kapata küll, sest varsti on kõik päevad kõikvõimalikke üritusi ja sündmusi täis, aga ma palun teid, kui te Pärnusse puhkama tulete, võtke palun suvi ka kaasa! :) Rand on puhkajate ootel, kõik on imekaunis, palju uusi toole, laisikuid, kabiine, pinke ja üleüldse käib isegi hetkel promenaadi uuendamine, töömeestel on käed ja jalad tööd täis. Lisaks on Pärnu elevante täis, no neid jagub kõikjale. Ka see eakam mereelevant on kenasti taas meres ja lapsi ootamas. Lisaks teadmiseks, et Hedon SPA kõrval on tualettruumid ööpäevaringselt avatud. Rannas on palju uusi laudteid, seega saad ka jalatsiga veepiirile minna ning samuti ratastooliga. Vaadake mu galeriid, siit on kenasti näha. Tagasiteel tahtis üks kiisu vägisi meiega kaasa tulla, ju ta tunnetab kes teda hoiab. Lasi pai teha, muudkui jutustas ja tuli ja tuli.... Täna oli isegi Rüütli tänaval rahvast, ilm on ju veidi soojem, puhkajaid tiksub. Mina olin muidugi teste kõrval oma kardiganiga nagu jõulumees, aga no ma kardan külma. Minu jaoks on hetkel nagu hilissügis, prrrrrr.....Aga mis seal ikka, ehk on kohe ka suvesoe kohal ja saab randa. Pärnu rand on üks ilusamaid liivarandu maailmas :) Ahjaa, homme lähen ennast lille lööma, sain Bellissimasse kulmudesse aja ja see on kõigevajalikum info :D Oleme meie ikka ka ilusad ja õnnelikud, onju ;) 5. juuni 2023.a Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar