esmaspäev, 5. juuni 2023

Ma armastan igasugusid silosid (välja mõelda)

Viimasel ajal paljud küsivad mida ja kas ma söön. Ma söön kõike, aga mu organism ei võta enam rämpsu vastu. Kui ma millalgi sõin suitsukanapiruka ära, sest isu oli ja tahtsin ennast proovile panna, oli mul peale seda 5-6 tundi kohutav enesetunne, sest pirukas oli tehtud nisujahust, mida mu organism vastu ei võta ja mis on lausa kahjulik, aga ometi olen seda kogu elu tarbinud, enam aga ei. Jah, mulle meeldib igasuguseid hoidiseid ja menüüsid välja mõelda. Lähen poodi, vaatan mida riiulilt saada on, ostan ja keeran kokku. Nii ma siis ühe maitsva siloga ühel poole saingi. See koosneb spinatist, rukolast, ühest mugulsibulast, laugust, salatist, 2 hapendatud kurgist, 2 karbist tuunikalast (veega) ja veidike lisasin ka maitseks kreemjat küüslagukastet. Viib keele alla. Siin on koos kõik vajalik, mida üks toidukord sisaldama peab, et suhupistetu oleks tasakaalus. Kusjuures see gmüüse ei vaja grammigi soola ka mitte, mida ma ka viimasel ajal vähe tarbin. Antud salatit ampsan ma ka vahepalana, kui peaks näljatunne tekkima, aga üldiselt rahuldan näljatunde vedelikuga, kas joon puhast vett või keedan puljongit. Mahladega peab ka ettevaatlik olema, paljud sisaldavad suhkrut ning igasuguseid e-aineid on need nagunii täis, mis on lausa kahjulik tervisele. Jah, kaal mul seisab, pigem on mõned kilod tagasi tulnud, nagu seda tihti juhtub, langeb ja tõuseb, tõuseb ja langeb. Aga ma sain ju alles ka liikuma, kuu aega on jalaluu murru pärast kodus istutud, küll ta taas langema hakkab ja kui ei hakka siis ma üldse ei põe. Eks meile kõigile ole antud nii palju või nii vähe, kui olema peab. Aga liikuge teie ka ning soovitan samuti loobuda nisujahust ja rämpstoidust, sest see võtab tervise ega anna midagi (peale kehakaalu) juurde. 5. juuni 2023. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar