esmaspäev, 12. juuni 2023

Jaansoni rada 333. päev

Nonii, tänane kilometraaž koos hommikuse 5 km-ga tuleb kokku 12 km ja 19000 sammu. Pole paha, pole paha. Oleks isegi pikem tulnud, kui me poleks kilomeeter enne kodu autole istunud. No enesetunne on nii hea ja see hommikune 5 km jäi liiga lühikeseks, nii me kepid kätte võtsimegi ja uuesti ennast liigutama läksime. Kulgesime mööda Jaansoni rada uuele sillale, sealt haigla juurde ja sealt omakorda mööda Oja tänavat kodu suunas. Ilm on supermõnus, suvi on kohal ja mul pole isegi palav, on esimest korda sellel aastal mõnusalt soe. Jalg lubab ka juba pikemaid teekondi läbida ning üldine enesetunne on hea, isegi uskumatult hea, sest sellist kehakaalu pole mul vähemalt 30 aastat olnud. Ja naljakas on see, et mitte keegi ei taha uskuda, et ma veel ülekaalus olen, kõik kipuvad arvama, et ma kaalun midagi üle 70. Aitäh! Mine tea, ehk kunagi kaalungi. Kaal ju veel langeb, sest mul pole operatsioonist veel 10 kuudki möödas. Ausalt öeldes jalgrattaga kihutades kaal küll ei lange, paljud kurdavad. Pigem liikuda jalgsi, jookse, kepikõndige või kiirkõndige. Või soetage endale veneaegne jalgratas, mitte tänapäevane käikudega. Veneaegsega tuleb palju vändata, nii saate jah kaalu langetada. Ja söömine, kui te ikka ajate nisujahust koosnevaid pirukaid näost sisse, ärge lootke kaalu langusele. Ja alkohol tõstab ka kehakaalu, ärge tarbige. Mina ei tarbi juba üle 4 aasta grammigi, pole vajadust ka mitte. Enne seda tarbisin juba vähe, kuigi kunagi olen ikka korralikult pidu pannud, aga olen ka öelnud, et ma võn vabalt alkota purjus olla, see jäle vedelik pole iial mulle tegelikult maitsenud. Kellel ikka on oht kehakaalu tõusuks, see alkoholiga endale karuteene teeb. Ja sõbrakesed, palun ärge tooge meile liköörikomme ja liköörišokolaadi ja kõiki toiduaineid, mis sisaldavad alkot, ma jäletan neid ning meie majas ei tarbi neid keegi. Oleme karsklased. Minu jaoks on kogu elu olnud kommid, mis sisaldavad alkoholi, jubedad ja vastikud, rikutud. Kui kellelgi tekkis isu, siis mul kapis seisab 2 liköörišokolaadi, võin vabalt ära kinkida. Niipalju siis sellest, nüüd üks õuna-kurgi smuuti ( tänased söögikorrad on iseendale jalgu jäänud) ja nii võibki 12. juuni kenasti lõppenuks kuulutada. Olge terved ja liikuge! 12. juuni 2023.a Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar