laupäev, 3. juuni 2023

Jaansoni rada 330. päev

Vot, just nii, enam kauem ma vastu ei pidanud, täna käisime üle kuu aja kepikõndimas. Õigupoolest sai viimasest kepikõnnist eile 1 kuu ja homme saab õnnetusest 1 kuu. Täna kepikõndisime 6,1 km kõigest ja üle 10000 sammu, aga hetkel ma väga ei tuhise ning 10 km-seid teekondi väldin, liigume ka aeglasemalt. Kuid ma tervenen kenasti, kannan endiselt elastiksidet ümber põlve ja luu kasvab ka kenasti. Lihtsalt kodus istumine hakkab tervisele, ma pean saama liikuda, et kogu organism töötaks nii nagu peab Lisaks ei tee vasak põlv mulle haiget, pigem on parem õlaliiges siiani hellem. Ja taas ma ei väsi kordamast, et luumurd on liigesemurru kõrval köömes. Ausõna. Täna liikusime Tallinna maanteelt Ilvesesse, sealt Piiri tänavale ning tagasi tulime Allika tänavalt ning peale kodust läbi silkamist suundusime hoopis Ülejõe linnaossa. Kulgesime mööda Uus-Sauga tänavat Ankru tänavale, sealt Kalurihalli juurest Vana-Sauga tänavale, sealt Jannsenisse ja koju. Liikudes tundus ilm talutav. Kuigi aprill oli ka soojem kui juuni algus. Niigi on vähe suve .... Ma tahan 25-30 sooja juba! :) Enesetunne on hea, väsimust ei tunne, valu ei tunne, meel on rõõmus ja tuju on mega. Ahjaa, päeva lõpetuseks hapendasin kurke ja rediseid ka. 3. juuni 2023 Vana-Rääma.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar