kolmapäev, 31. mai 2023

Trotsides tuuli ja liivatormi

Jah, see võib olla kulunud väljend, et ei ole halbu ilmasid, on vale riietus või midagi seesugust. See oleneb muidugi palju ka milline ilm kellelegi meeldib. Minule meeletult meeldib tormine meri ja tuul. Just siis kipun ma randa. Jah, ma olen üdini merelaps, sest ma käin vaid merevees, ei jões ega ammugi mitte järves. Meri on mu Muusa, mu Pegasus, mu Inspiraator jne ... Täna on Liivi lahe ääres meeletu möll, vahepeal peab silmad kinni panema, et liiv silmadesse ei tuiskaks, sestap olge ettevaatlikud. Kokku jalutasime täna suisa 8 km ja 13000 sammu. Uups, ei saanud arugi kuidas ja kuhu need kilomeetrid kadusid! Viisin saadetise postimajja, siis silkasime apteegist ja pangast läbi ning kulgesime vaikselt randa. Mul on pikka aega kombeks vähemalt korra kuu jooksul Pärnu randa külastada ja täna on ju mai viimane kuupäev. Ära tegime! Ja loomulikult külastasime ka kallist Riinat, kes koos pojaga sellel nädalal Wasas viibib. Küll oli armas kohtumine ja imeline päev, aitäh! Ja koju naastes avastasime elavandid, mis toodi vahetult enne meie koduteed Supeluse tänavale liiklust sulgema. Need on ülinunnud. Germo istus ühele selga :) Kuna mu kallike ehitab seal samal tänaval, siis ta mainis kuidas neid seal tõstukiga paigaldati jne... Minge teie ka piiluma! Ja teid kõiki oli armas täna kohata mu kallid tuttavad! Peab vast rohkem ringi liikuma, näeb ka inimesi :D Olge positiivsed ja laske oma ellu päikest ja äikest, see kõik hoiab pinnal, ausõna! Ja ärge nutke, kui miski ebaõnnestub, sest peale mõõna algab tõus. Nii on! 31. mai. 2023. Vana-Rääma P.S. Muide, mu tukk juba kasvab mühinal ja juuksed aina tihenevad, tarbin kollageeni ;) See on vajalik info.
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar