neljapäev, 4. mai 2023

Imearmas päev Uulu raamatukogus

Täna käisin lugejatega kohtumas Pärnumaal, Uulu raamatukogus. Olin ennegi just selles armsas raamatukogus lugejatega kohtunud, aga oma kõige eakamat sugulast kohtasin seal esmakordselt. Kahjuks on elu nii läinud, et osade sugulastega polegi nii aktiivselt suhelnud, kuigi olen soovinud. Jah, me kohtunud olime enne, aga see oli niiii ammu ... Aitäh meenutamast! Kallis ema oli hea suhtleja ja ega minagi armastan seda "ametit." Arkadi saab juba 100 aastaseks, aga teeb silmad ette endast palju noorematele. Südame tegi soojaks teadmine, et ta käis enne kohtumist oma aiamaalt oma kätega mulle oma kasvatatd tulpe toomas. Olen pisarateni liigutatud. Siirad tänud sulle, sa hea hing! Nii palju on rääkida, ehk õnnestub millalgi taas kohtuda. Oled armas mulle! Ja siirad tänud kõikidele, kes kohale tulid ja meiega olid. Te olete kõik siirad ja armsad seal Uulus. Uute kohtumisteni! Ja Uulust lahkudes tegin Arkadi Kallastest pildi kuidas ta kodu suunas liigub ning vajusin mõtteisse, et on ikka häid inimesi maailmas, oma suguvõsas ... Nagu oleks oma isaga kallistanud ja kohtunud. Olin tulvil õnne Uulust bussile astudes ... 4. mai. 2023.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar