reede, 12. mai 2023

Ilmus viimane Nelli Teataja ...

Viimasel ajal on väga palju kurba juhtunud ja ainuüksi sellel nädalal on järgemööda lahkunud mu 3 tuttavat. Ajakirjade MÜSTILISED LOOD ja ajalehe Nelli Teataja saatus on nüüd teadmata, ehk siis katkes, lisaks kalli Anne-Mari lahkumisele ka nende väljaannete elutee. Mis saab edasi? Veel ei tea. Seda näitab aeg. Üks on kndel, kallist Anne-Marit enam tagasi ei saa. Minu sügav kaastunne tema lähedastele. Ja mudugi tahan ma lugejaga jagada mõnda mälestust, olgugi, et mu blogi ei tunnista ammu taandridu ning siinne süsteem jätab ammu soovida. Töö ajakirjadesse Lemmik, Saatus & Saladused ja Müstilised lood tuli mulle põhimõtteliselt koju kätte, sest Anne-Mari pakkus mulle ajakirjanikutööd nende ajakirjade ja lisaks ajalehe Nelli Teataja kaasautorina. Just kaasautorina, sest ajakirjanikuks siiski õpitakse ülikoolis pikki aastaid ning üksnes ajakirjanikuks õppijal on õigus seda tiitlit kanda. Seega jään meelsasti nende väljaannete kaasautoriks, sest see ma ju olengi olnud pikki aastaid. Nelli Teatajasse olen artikleid kirjutanud 10-12 aastat ning ajakirjade kaasautor olen veel pikemalt olnud. Olen selle kõige eest tohutult tänulik, sest kalli Anne-Mariga suhtesime tihti ning ma olen teadlik, et mu kirjatöö läks paljudele väga korda ning aastate pikku oli tekkinud hulganisti fänne, kes mõnikord harva, kui mu kirjatükki väljaajndes ei olnud, tundis muret, et mis ei ole. Lisaks olen tohutult tänulik nende väljaannete siseringkonnale, sest mind valiti mitmel korral ka parimaks kaasautoriks, kuid julgen seda avalikult välja öelda alles nüüd, et kallile Anne-Marile ei tekiks pahandajaid, nagu neid niigi oli. Ja ma olen südamest tänulik võimalustele, mis nende tiitlitega kaasnes. Aitäh, aitäh, aitäh! Ühel aastal saime selle tiitli ka koos Greta Kaupmehega. Tegin neile väljaannetele ka tellimustöid, mida Anne-Mari palus. Ja alati oli ta vastutulelik ning siiras ja aus, kes oli suureks abiks ka minu kirjastuse Kröömike loomisel ning jagas meelsasti juhtnööre kuidas ning mida edasi teha. Sain väga palju abi. Tänud ka Anne-Mari kirjastsele Kentaur, mille kaudu on ilmunud mu 2 esimest lühijutu- ja novellikogu Virtuaalmees ja Röntgennägemisega mees. Seda tühimikku ei täida enam mittemiski ega mittekeski. Kallis Anne-Mari oleks saanud sellel aastal 50 aastaseks ja Nelli Teataja 35 aastaseks. Loodan siiralt, et need väljaanded kestavad pärast elutee katkemist edasi, teeks meelsasti kaasautorina edasi kootööd. Viimasesse (täna ilmunud) Nelli Teatajasse saatsn ka oma luuletuse, järelhüüde Anne- Marile, mis sündis 1 päeva peale tema lahkumist. Tänan südamest ka mu uue raama reklaami eest, kallis Nelli Teataja toimetus! Ma ei jõudnud isegi mitte reklaami raamatu tarvis emailile saata. Alati avaldati reklaam ka Müstilistes lugudes. Veel nii palju on rääkida, niivõrd palju ütlemata sõnu, tunded, emotsooni, tänutunnet ja ... aga kõik ei tule korraga meelde ja kõigest ma ei räägi ka, eks inimestel on palju saladusi, mis ei ole kirjapanemiseks ja lugemiseks kogu universumile, iseasi kui ilukirjanik neid alateadlikult oma teostes ei kasuta, mine tea ... Jään ootama edasist saatust ja loodan südamest, et leidub õige inimene, kes nende väljaannetega edasi tegeleb ja olen südamest tänulik, et olen saanud kaua aastaid teiega koostööd teha. Inglid valvavad sind, kallis Anne-Mari! 12. mai 2023.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar