laupäev, 27. mai 2023

Šašlõkitamine Vaeste Patuste Alevis

Nagu ma lõunases blogis mainisin, et me lähme ise šašlõkitama, nii me ka tegime. Aias oli ülimõnus, kuigi mul oli täna kogu aeg meeletult külm, ka isegi siis kui kandsin seest karvast kardigani. Lisaks külmestasid käed ja nina ka. Eks see vereringe sai shoki, sest -48 kg lihtsalt mõjub nii, ehk mingil ajal ma enam külmavares ei ole. Loodan vähemalt. Igatsen 25-30 sooja, mis ehk varsti ka saabub. Olen väsinud külmetamast. Täna liikusime 8000 sammu ja 4,6 km. Ja pedomeeter (telefon) mõõtis vaid toidufestivali ajal ja šašlõkitama minnes ja tulles. Mul käekella pole. Mõõdangi üksnes telefoniga. Tunnen ennast suurepäraselt ning usun, et iga päevaga läheb elu ilusamaks, sest peagi algab suvi, minu lemmikaastaaeg. Olen üdini suve ja kuumade ilmade laps. Ja varsti saab merre, jeee! Oleme ikka õnnelikud, onju? ;) 27. mai 2023. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar